کد خبر: ۷۵۲۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۵ - ۱۲ تير ۱۳۹۵ - 02 July 2016
ستاره مورد علاقه بارسلونا با منچسترسیتی به توافق نهایی رسید و رسما به این تیم پیوست تا شاگرد پپ گواردیولا شود.
ستاره مورد علاقه بارسلونا با منچسترسیتی به توافق نهایی رسید و رسما به این تیم پیوست تا شاگرد پپ گواردیولا شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورت، نولیتو، ستاره سلتاویگو که از چند تیم سرشناس اروپایی از جمله بارسلونا و آرسنال پیشنهاد داشت تصمیم نهایی خود را گرفت و منچسترسیتی را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرد تا شاگرد پپ گواردیولا شود.

باشگاه منچسترسیتی خبر جذب این بازیکن اسپانیایی را تایید و اعلام کرد که این بازیکن 29 ساله را با 13.5 میلیون پوند جذب کرده است.

خود نولیتو هم خبر پیوستن به منچسترسیتی را تایید کرد و گفت: بله، با منچسترسیتی به توافق نهایی دست پیدا کردم. پپ گواردیولا،‌ مربی بسیار بزرگی است و اطمینان دارم که زیر نظر این مربی بزرگ پیشرفت خواهم کرد و بازی‌های بهتری را به نمایش خواهم گذاشت.

نولیتو سومین بازیکنی است که گواردیولا برای منچسترسیتی جذب کرده است. این مربی اسپانیایی پیش از این الکای گوندوگان و آرون موی استرالیایی را هم جذب کرد اما بدون شک این تنها خریدهای سیتی زیر نظر گواردیولا نخواهند بود و باید منتظر خریدهای بزرگ تری برای سیتی بود،‌ چرا که این مربی اسپانیایی بازیکنانی زیادی را در فهرست فروش خود قرار داده است و اگر می‌خواهد در فصل جدید لیگ جزیره خوب نتیجه بگیرد باید جانشین‌های شایسته ای برای آنها انتخاب کند.

نولیتو محصول آکادمی بارسلونا به شمار می آید و در زمانی که گواردیولا هدایت بارسلونا را بر عهده داشت در تیم دوم بازی می کرد. او در رقابت‌های یورو 2016 هم تیم ملی فوتبال اسپانیا را همراهی کرد، اما نتوانست با این تیم عملکرد درخشانی از خود نشان دهد و در نهایت لاروخا حذف شد.

بارسلونا از مشتریان جدی نولیتو بود و خبرهای زیادی درباره توافق این بازیکن با آبی اناری ها به گوش رسید اما در نهایت این سیتی بود که توانست او را جذب کند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: