کد خبر: ۷۳۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۸ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - 18 June 2016
مسئول نمایندگی ولی فقیه در بنیاد تعاون بسیج در جمع کارکنان غرب و شرق استان تهران، استفاده از سبك زندگي اسلامي را ركن اصلي توسعه و پيشرفت عنوان كرد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در بنیاد تعاون بسیج در جمع کارکنان غرب و شرق استان تهران، استفاده از سبك زندگي اسلامي را ركن اصلي توسعه و پيشرفت عنوان كرد.

به گزارش روابط عمومی غرب استان تهران، حجت الاسلام رحيمي - مسئول نمايندگي ولي فقيه در بنیاد تعاون بسیج – در جمع کارکنان تهران گفت: باید از فضایل و فرصت های موجود در ماه رمضان استفاده کنیم تا بهره و توفیقات مناسبی را از ماه عبادت و بندگی به ویژه در شب های قدر کسب نمائیم.

حجت الاسلام رحيمي افزود: در ماهي قرار داريم كه در آن بندگان به ميهماني خداوند دعوت شده اند تا با استفاده از فضائل آن براي تمام سال خود توشه معنوي مناسبي را تدارك بينند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بنیاد تعاون بسیج با اشاره به اهميت اطاعت پذیری از خداوند، اظهار داشت: با استغفار، اطاعت و توکل بر خداوند می توانیم دل های خود را از زنگار بزدائیم و با کنترل زبان، رفتار و عملکرد خود سبب خشنودی پروردگار و خلق او شویم.

حجت الاسلام رحيمي تنها راه توفيق در دنيا و آخرت را اطاعت از دستوراتي دانست كه براي رشد و تعالی مادي و معنوي انسان تبيين شده اند.

وی استفاده از سبك زندگي اسلامي را در نهايت ركن اصلي توسعه و پيشرفت ارزيابي كرد و از تمام كاركنان و مديران بانك مهر اقتصاد خواست كه از اين خصائص نيكو در زندگي و كار خود استفاده كنند.

در ادامه، حجت الاسلام و المسلمین شیخی - مسئول نمایندگی ولی فقیه در بانک مهر اقتصاد - در رابطه با اهميت استفاده از توصيه هاي اخلاقي براي پيشرفت و توسعه در مسائل مختلف اقتصادي، سياسي، اجتماعي و خانوادگي گفت: همکاران باید با به کار بستن خصائص اخلاقي توصيه شده در دين اسلام به عنوان نمادي از سبك زندگي اسلامي خود را مطرح كنند.

وی با بیان اینکه تبعیت از غرب تاوان سنگینی برای جهان اسلام دارد و آن پذیرش رهبری فکری آن ها در تمامی ابعاد و زمینه هاست، ابراز داشت: شیوه های اقتصاد اسلامی کلید افتخارات گذشته و عاملی مهم در بسیاری از موفقیت ها و رفع عقب ماندگی هاست لذا با توجه به داشته های درونی می توان امت اسلامی را در مسیر رشد و توسعه تهییج کرد و به سمت رشد و تعالی انسانیت گام برداشت.

وی کمک به اقتصاد خانوارها و اعطای تسهیلات به اقشار کم تر برخوردار جامعه را از افتخارات بانک مهر اقتصاد عنوان کرد و گفت: این بانک با اقداماتی که صورت داده توانسته اعتماد عمومی را جلب کند که امیدواریم در سال جاری با اقدام و عمل در حوزه اقتصاد کشور بیش از پیش تاثیر گذار باشد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: