کد خبر: ۷۳۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۴ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - 10 June 2016
فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: عوامل سرقت های مسلحانه از موسسات مالی اعتباری و بانک های مشهد توسط پلیس دستگیر شدند.
 فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: عوامل سرقت های مسلحانه از موسسات مالی اعتباری و بانک های مشهد توسط پلیس دستگیر شدند.

سردار بهمن امیری مقدم عصر جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این سارقان از تیر ماه پارسال تا خرداد امسال اقدام به شش فقره سرقت مسلحانه به موسسات مالی اعتباری و بانک های مشهد کرده بودند.

وی ادامه داد: در پی این سرقت ها، با تحقیقات کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی دو عامل سرقت شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: تمامی سرقتها توسط مصطفی متولد 1371 و مسعود متولد 1365 هر دو متاهل با استفاده از موتورسیکلت و به صورت مسلحانه انجام شده است.
وی افزود: در چارچوب رد زنیهای اطلاعاتی این دو سارق طی دو روز اخیر در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و از آنان یک قبضه اسلحه کلت کمری کشف شد.

سردار امیری مقدم ادامه داد: متهمان 14 خرداد پارسال از موسسه مالی اعتباری فرشتگان واقع در بلوار معلم شهر مشهد نخستین سرقت را انجام داده بودند. 6 روز بعد به شعبه بانک تجارت در بلوار شریعتی و نیز هفتم مرداد پارسال به موسسه مالی اعتباری افضل توس مشهد دستبرد زده بودند.

این افراد 12 شهریور پارسال نیز از شعبه بانک سینا واقع در بلوار معلم مشهد سرقت مسلحانه کردند.

وی گفت: سارقان همچنین ششم خرداد جاری اقدام به سرقت از موسسه مالی اعتباری افضل توس شعبه علیمردانی واقع در سیمتری طلاب مشهد کردند که نافرجام بود.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: تحقیقات از این متهمان همچنان ادامه دارد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: