کد خبر: ۷۲۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۶ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - 08 June 2016
در مراسم افتتاح شعبه نور بیمه سرمد، صیفوری مدیر امور شعب بانک صادرات استان قم، هاشمی معاون وی، مدیرعامل بیمه سرمد، تقوی‌نژاد دیلمی عضو هیئت مدیره، جمعی از معاونین و مدیران این شرکت، مدیران دولتی و شرکت‌های خصوصی این استان و مدیران شرکت‌های بیمه استان حضور داشتند.
شعبه نور بیمه سرمد طی مراسمی در سالن همایش‌های هتل خورشید قم با حضور مدیران این شرکت در قم افتتاح شد.

در مراسم افتتاح شعبه نور بیمه سرمد، صیفوری مدیر امور شعب بانک صادرات استان قم، هاشمی معاون وی، مدیرعامل بیمه سرمد، تقوی‌نژاد دیلمی عضو هیئت مدیره، جمعی از معاونین و مدیران این شرکت، مدیران دولتی و شرکت‌های خصوصی این استان و مدیران شرکت‌های بیمه استان حضور داشتند.

علیرضا هادی، مدیرعامل شرکت بیمه سرمد، بیمه را به عنوان یکی از بخش‌های اقتصادی مهم و تاثیرگذار در رونق سایر بخش‌های اقتصادی و کسب و کارها برشمرد و افزود: البته صنعت بیمه از رونق سایر بخش‌های اقتصادی نیز تاثیر می‌پذیرد؛ از یک سو شرکت‌های بیمه به موجب سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه از محل حق‌ بیمه‌های دریافتی و به‌طور خاص بیمه‌های زندگی، موجب ورود منابع به بازار سرمایه و تحرک کسب و کارها می‌شوند و از سوی دیگر، با تامین امنیت خاطر فعالان اقتصادی در مقابل خطرات پیش‌بینی‌نشده، شرایط ایمن را برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف فراهم می‌آورند و به موجب بیمه‌نامه‌های مختلف، خطرات مترتب بر اموال و دارایی‌ها و اشخاص را تحت پوشش قرار می‌دهند.

هادی ادامه داد: به این ترتیب، نگرانی ناشی از دست رفتن سرمایه در اثر حوادث طبیعی و غیر طبیعی تا حد زیادی کاهش یافته و سرمایه‌گذاران می‌توانند با امنیت خاطر بیشتر، تمرکز خود را معطوف طرح‌ها، برنامه‌ها و توسعه کسب و کار خود کنند.

مدیرعامل بیمه سرمد خاطرنشان کرد: صنعت بیمه کشور با توجه به توان حرفه‌ای بیمه‌گری و مالی موجود در شرکت‌های فعال در این صنعت، عملکرد قابل قبولی داشته و به موجب بیمه‌نامه‌های صادره، ریسک‌های متعدد و بزرگی را تحت پوشش قرار داده و به تعهدات خود نیز در زمان بروز حادثه و خسارات عمل کرده است؛ بیمه سرمد نیز از این قاعده مستثنی نیست و در فعالیت خود طی دو سال گذشته، تلاش کرده که همواره، در تهیه پوشش‌های بیمه‌ای مورد نیاز بیمه‌گذاران، مشاور صادق و متعهدی بوده و در زمان رسیدگی و محاسبه و پرداخت خسارت نیز، به بهترین شکل کارشناسی و در کمترین زمان ممکن خسارت را پرداخت کند.

هادی با بیان اینکه در سال 1394 بیمه سرمد به حدود 50 هزار پرونده خسارت در رشته‌های مختلف اموال، اشخاص و مسئولیت رسیدگی کرده و به موجب آن، بالغ بر 454 میلیارد ریال خسارت پرداخت کرده است، افزود: بخش‌هایی از این خسارات مربوط به بیمه‌گذاران دارای کسب و کارهای بزرگ و چند ده نفر فعال در آن بوده و بخش‌هایی نیز به کسب و کارهای کوچک و افراد حقیقی اختصاص داشته است.

وی ادامه داد: موجب افتخار ماست که در این سال توانسته‌ایم، در صنعت بیمه کشور، با اقدام به موقعی که در رسیدگی و پرداخت خسارت به عمل آورده‌ایم، مانع از تعطیلی و یا کاهش زمان تعلیق فعالیت کسب و کارها و همچنین بازگشت مبالغ سرمایه بیمه‌گذاران به موجب پوشش‌های بیمه شویم؛ زیرا اعتقاد داریم که نتیجه فعالیت حرفه‌ای بیمه‌گری علاوه بر آثار اقتصادی و تامینی، موجب ایفای تعهدات اجتماعی در مقابل یکایک بیمه‌گذاران و مردم است و ما بایستی به موجب اهداف وبرنامه‌های مشخص به این رسالت در شرکت، پاسخ مناسب و شایسته بدهیم.

مدیرعامل بیمه سرمد با اشاره به این که فکر می‌کنیم به واسطه برخورداری از دو شبکه بانکی گسترده در سطح کشور، می‌توانیم خدمات بیمه‌ای را در نزدیک‌ترین محل به مشتریان ارایه کنیم، اظهار امیدواری کرد: با توجه به سلایق و نیازهای متعدد طیف وسیع مشتریان در سطح کشور انواع بیمه‌ها را طراحی، ارایه و به آنان عرضه کنیم.

هادی افزود: کسب و کارهای مختلفی با بانک، همکاری دارند که به موجب خدمات بانکی دریافتی، تحت پوشش بیمه‌های مربوط نیز قرار می‌گیرند، ما به عنوان مشاور بیمه‌ای در کنار آن‌ها حضور داریم و می‌توانیم با بررسی سایر ریسک‌های موجود در فعالیتشان، بسته‌های بیمه‌ای مناسب را تدوین و ارایه کنیم.

وی به ارایه پوشش بیمه عمر برای تسهیلات‌گیرندگان بانک صادرات اشاره کرد و گفت: یکی از اقدامات ارزشمندی که در سال گذشته با همکاری بانک صادرات ایران صورت گرفت، پوشش بیمه عمر برای تسهیلات‌گیرندگان بود که قرارداد آن منعقد و اجرایی شده و با تلاش کارشناسان و مدیران بانک در حال توسعه است.

هادی افزود: به موجب این بیمه‌نامه، بانک صادرات در جهت رفاه حال مشتریان و تسهیلات‌گیرندگان، مبلغ تسهیلات را تحت پوشش بیمه قرارمی‌دهد تا در صورت فوت تسهیلات‌گیرنده به هر دلیل، پرداخت اقساط تسهیلات در شرایطی که معمولا تسهیلات‌گیرنده نان‌آور خانواده است، موجب بروز عواقب زیان‌بار مالی و اجتماعی برای خانواده و یا ضامنین نشود.
در انتهای این مراسم، حکم مسئولیت رییس شعبه نور بیمه سرمد از سوی مدیران این شرکت به مریم مطوف ابلاغ شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: