کد خبر: ۷۲۴۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۱ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - 03 June 2016
حسن روحانی، حفظ وحدت، انسجام، هماهنگی، فداکاری و اعتدال را از ضروریات رسیدن به آرمان‌های بلند امام راحل و انقلاب اسلامی ‌برشمرد و گفت امروز ملت ایران برای دستیابی به اهداف متعالی انقلاب اسلامی ‌مصمم هستند.
 روزنامه اطلاعات در شماره پنجشنبه 13 خرداد در تشریح تیتر نخست، نوشت: حسن روحانی، حفظ وحدت، انسجام، هماهنگی، فداکاری و اعتدال را از ضروریات رسیدن به آرمان‌های بلند امام راحل و انقلاب اسلامی ‌برشمرد و گفت امروز ملت ایران برای دستیابی به اهداف متعالی انقلاب اسلامی ‌مصمم هستند.

روزنامه اطلاعات با درج عنوان «دعوت از مردم برای حضور گسترده در مراسم 14و 15 خرداد»،‌ آورد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای ازملت ایران دعوت کرد با حضور پرشور در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و سالگرد قیام یوم‌ الله پانزدهم خرداد، با امام شهدا و شهیدان تجدید میثاق و با مقام عظمای ولایت تجدید عهد کنند. در بخشی از ایـن اطــلاعـیه آمـده اسـت: قیام خونین یوم‌ الله پانزدهم خرداد 1342، سرآغازی بر پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ماه 1357 بود که سبب تسریع در روند شکل‌ گیری مبارزات و انقلاب اسلامی به رهبری و مرجعیت امام راحل عظیم‌ الشأن شد.

روزنامه اطلاعات با انتشار عنوان «ظریف: ایران محیطی امن برای سرمایه گذاری است»، آورد: وزیرامورخارجه کشورمان، ایران را محیطی امن برای سرمایه گذاری همه شرکت‌ها دانست و همه را برای سرمایه گذاری در ایران تشویق کرد. به گزارش خبرنگاراعزامی‌ایرنا، ظریف دیروز در نشست مشترک اقتصادی ایران و سوئد که در هتل شرایتون استکهلم برگزار شد، افزود: حضور بخش خصوصی ایران و سوئد دراین نشست نشان از فرصت‌های زیادی است که در اقتصاد، امنیت و توسعه دو کشور وجود دارد.
«یادگار گرامی امام: گفتمان امام خمینی این ظرفیت را دارد که ناجی جهان اسلام شود»،‌ دیگر عنوان این روزنامه است که در پی آن می خوانیم: یادگار گرامی ‎‌‎امام‎‌‎‏(ره) گفت: امروز محتاج این هستیم که گفتمانی مورد اتفاق اندیشمندان جهان اسلام شکل دهیم که برای جامعه اسلامی‎‌‎ وفاق به ارمغان بیاورد و آن را به یک وحدت درونی برساند که گفتمان امام‎‌‎‏(ره) و انقلاب اسلامی ‏‎‌‎این امکان را دارد که به عنوان گفتمان غالب و اندیشه ناجی در جهان اسلام پذیرفته شود.‏ وی در ادامه با طرح این پرسش که ارکان گفتمان امام خمینی‎‌‎‏(ره) چیست؟ افزود: نخستین رکن این گفتمان بازگشت به ارزش‏‎‌‎های دینی و اسلامی‎‌‎است. بدین معنا که این گفتمان سکولار نیست و حتماً حاکمیت دین را در جامعه لازم می‎‌‎داند.‏
«تعیین میزان افزایش تعرفه های پزشکی»، «‌زنگنه: ایران از نقش اوپک در تثبیت بازار نفت حمایت می کند» و «‌نتانیاهو: اعراب خلیج فارس در سرکوب انتفاضه با اسرائیل همکاری می کنند» دیگر عنوان های صفحه نخست روزنامه اطلاعات است.
این روزنامه همچنین ضمیمه امروز را به انتشار ویژه نامه ای به مناسبت رحلت امام خمینی با عنوان «یادنامه امام(ره)» اختصاص داد.

 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: