کد خبر: ۷۱۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۷ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - 23 May 2016
والیبالیست‌های پست بانک استان گیلان با اقتدار عنوان قهرمانی پنجمین دوره مسابقات سراسری والیبال بانک را از آن خود کردند.
والیبالیست‌های پست بانک استان گیلان با اقتدار عنوان قهرمانی پنجمین دوره مسابقات سراسری والیبال بانک را از آن خود کردند.

به گزارش روابط‌عمومی پست‌بانک‌ایران: در این دوره از مسابقات که به‌مناسبت میلاد حضرت مهدی (عج) و سالروز آزادسازی خرمشهر تحت عنوان "جام ولایت" به میزبانی حوزه مقاومت بسیج در مجموعه فرهنگی– ورزشی شهید چمران رامسر از یکم لغایت سوم خردادماه سال‌جاری برگزار شد پس از تیم گیلان تیم‌های تهران و منطقه مرکزی به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را بدست آوردند.

بنابراین گزارش: تیم گیلان در این دوره از مسابقات با نمایش خیره‌کننده شعیب ظهر ریحانی والیبالیست ارزشمند خود توانست تمامی حریفان را یکی پس از دیگری شکست داده و با کسب حداکثر امتیاز به مقام قهرمانی برسد. این درحالی‌ است که تیم‌های مدعی تهران و منطقه مرکزی هریک با دو عنوان قهرمانی نتوانستند از پس این تیم برآیند و گیلان توانست نوار قهرمانی‌های آنان را قطع کند. 

همچنین در این دوره از مسابقات تیم‌های؛ منتخب استان‌های خراسان رضوی و شمالی و استان‌های مازندران و گلستان به ترتیب در رده‌های چهارم تا ششم قرار گرفتند.

گفتنی است: تیم تهران در دوره‌های اول و چهارم و تیم‌های اصفهان و منطقه مرکزی نیز به ترتیب در دوره‌های دوم و سوم مقام اول را به خود اختصاص داده ‌بودند.

شایان ذکر است: این مسابقات با همت و تلاش مضاعف حوزه مقاومت بسیج، اداره‌کل امور کارکنان، مدیریت شعب استان گیلان، مسئولان ورزش بانک و حوزه مقاومت بسیج و همکاری مدیریت‌های شعب استان‌ها و واحدهای ستادی برگزار گردید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: