کد خبر: ۷۱۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۷ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - 21 May 2016
مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت با حضور در همایش چشم انداز توسعه تعاونی های اعتبار - فرصت ها و چالش ها گفت: این بانک می تواند بستری برای ایجاد تعاونی های اعتبار باشد.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت با حضور در همایش چشم انداز توسعه تعاونی های اعتبار - فرصت ها و چالش ها گفت: این بانک می تواند بستری برای ایجاد تعاونی های اعتبار باشد.

به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت، همایش چشم انداز توسعه تعاونی های اعتبار - فرصت ها و چالش ها با حضور وزیر و مسوولان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مسوولان بانک مرکزی، مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت، مسوولین سازمان ثبت شرکت ها ، مدیران و کارشناسان ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان¬ها و صاحب نظران حوزه تعاونی برگزار شد.
محمدحسین حسین زاده در این همایش گفت: یکی از اهداف بانک قرض الحسنه رسالت حمایت از مشاغل خرد و کسب و کارهای کوچک است.

وی افزود: بانک قرض الحسنه رسالت که به نوعی در ایجاد اعتبارات خرد فعالیت می کند از فناوری های نوین برخوردار است و این توانمندی را دارد که بستری برای تعاونی های اعتبار باشد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در همایش چشم انداز توسعه تعاونی های اعتبار - فرصت ها و چالش ها گفت: 85 تا 90درصد اشتغال کشور در بخش های خرد، کوچک و متوسط است.

به گفته علی ربیعی تعاونی های اعتبار می توانند محرک طرح اشتغال فراگیر فقرزدا باشند.
معاون امور تعاون وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نیز در این همایش با بیان اینکه تعاونی به معنای ساماندهی واحدها و فعالیت‌های کوچک برای انجام کارهای بزرگ است، گفت: تعاونی‌ها می‌توانند نقش جدی و مؤثری در ارتقای بهره‌وری داشته باشند. 

حمید کلانتری خواستار تشکیل بانکی مختص تعاونی ها شد.
همچنین در این همایش پروفسور آگرونال از اتحادیه بین المللی تعاون از کشور هندوستان به بیان تجربیات تعاونی های اعتبار در هندوستان پرداخت.

همایش چشم انداز توسعه تعاونی های اعتبار - فرصت ها و چالش ها با موضوع و پرسش و پاسخ در زمینه ساماندهی تعاونی های اعتبار و متمم شیوه نامه - مشکلات ، چالش ها برگزار شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: