کد خبر: ۷۰۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۰ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 16 May 2016
مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان اصفهان گفت: با ثبت معاملات در سامانه ثبت آنی، جلوی فرارهای مالیاتی گرفته می‌شود.
مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان اصفهان گفت: با ثبت معاملات در سامانه ثبت آنی، جلوی فرارهای مالیاتی گرفته می‌شود.

به گزارش ایسنا، علی بهبهانی در جلسه شورای اداری شهرستان در رابطه با تاسیس بانک‌های مجازی اظهار کرد: وقتی یک پرونده از ثبت سنتی وارد بانک مجازی می‌شود فرآیندی را طی می‌کند و با چالش‌هایی مواجه می‌شود.

وی در رابطه با ساختمان اداری فرسوده ثبت اسناد گلپایگان ادامه داد: نقشه‌های ساختمان جدید آماده است و بلافاصله بعد از تامین بودجه از طرف سازمان مدیریت سریعا مناقصه را برگزار خواهیم کرد.

مدیر کل ثبت اسناد استان اصفهان گفت: برای اولین بار در استان یک طرح پستی اجرا کردیم که ارباب رجوع در دفترخانه درخواست سند می‌دهد و دیگر نیازی به مراجعه به واحدهای ثبتی ندارد، همچنین در این طرح بیش از 80جوان بیکار مشغول به کار شدند.

بهبهانی به سامانه ثبت آنی معاملات اشاره کرد و افزود: در این سامانه تمامی معاملات به صورت آنلاین قابل رصد است و سبب می‌شود جلوی برخی از کارها از جمله فرارهای مالیاتی گرفته شود.

وی درخصوص ثبت شرکت‌ها یادآور شد: شرکت‌ها می‌توانند بدون نیاز به مراجعه به ثبت اسناد از طریق اینترنت امور لازم را انجام دهند، هم‌چنین تا پایان خرداد ماه سال جاری شش نفر نیروی انسانی به ثبت اسناد گلپایگان اضافه خواهد شد.

به گزارش ایسنا؛ در این جلسه مهدی صادقی وصفی به عنوان رئیس جدید اداره ثبت گلپایگان معرفی و از زحمات مهدی ذکاوتمند تقدیر شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: