کد خبر: ۶۹۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۰ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 05 May 2016
بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت ، گاز، پالایش و پتروشیمی صبح امروز در محل دائم نمایشگاه‌های بین المللی تهران گشایش یافت.
در نخسین روز کار این نمایشگاه به دلیل ترافیک شدید در راه‌هاى منتهى به نمایشگاه بسیارى از مهمانان و حتى غرفه داران به مراسم افتتاحیه نرسیدند.
بسته شدن ورودى خیابان سئول از اتوبان نیایش ، کمبود ظرفیت پارکینگ نمایشگاه، کندى پذیرش خودروها براى ورود به پارکینگ و استقبال قابل توجه از نمایشگاه در بروز این ترافیک موثر بوده است.

در این نمایشگاه 899 شرکت ایرانی و 736 شرکت خارجی از 38 کشور جهان آخرین دستاوردهای خود را در حوزه تجهیزات استخراج نفت و گاز - انواع تجهیزات بهره برداری - انواع تجهیزات پالایش و پخش- تولید تجهیزات ابزار دقیق و برق و الکترونیک - مجلات و نشریات تخصصی مرتبط را به معرض نمایش گذاشته اند.

در این نمایشگاه شرکت هایی از کشورهای اتریش، آذربایجان، آلمان، آمریکا، ارمنستان، استرالیا، اسپانیا، امارات عربی متحده ، انگلیس، اندونزی، اکراین، ایتالیا، بلژیک، برزیل، بلغارستان، تایوان، ترکیه، پرتغال، ژاپن، روسیه، رومانی، چین، فرانسه، فنلاند، ونزوئلا، نروژ، نیوزلند ، سوئیس ، سوئد، سنگاپور، هنگ کنگ، هند، هلند، لهستان، موناکو، مالزی، کانادا و کره جنوبی حضور دارند.

هرچند درب های نمایشگاه از امروز روی بازدیدکنندگان گشوده شده اما قرار است بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت ،گاز ، پالایش و پتروشیمی روز شنبه به صورت رسمی افتتاح شود.
این نمایشگاه از امروز تا یکشنبه 19 اردیبهشت از ساعت 10 صبح تا 18 پذیرای متخصصان و فعالان در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: