کد خبر: ۶۹۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۵ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 01 May 2016
شعبه بیمه "ما" در استان سمنان با حضور مهندس مجید صفدری مدیرعامل، حجت بهاری‌فر عضو هیات مدیره، مدیران ارشد بیمه "ما"، روسای شعب بانک ملت، جمعی از فعالان صنعت بیمه و مسوولان شهری و استانی افتتاح شد.
در راستای خدمات رسانی سریع، مناسب و دقیق بیمه ای و همچنین گسترش شعب،  بیمه "ما" در استان سمنان شعبه خود را افتتاح کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمه "ما"، شعبه بیمه "ما" در استان سمنان با حضور مهندس مجید صفدری مدیرعامل،  حجت بهاری‌فر عضو هیات مدیره، مدیران ارشد بیمه "ما"، روسای شعب بانک ملت، جمعی از فعالان صنعت بیمه و مسوولان شهری و استانی افتتاح شد. 

بر اساس این گزارش، در این مراسم مدیرعامل بیمه "ما" در خصوص ضرورت تعامل بانک و بیمه گفت: فروش متقاطع (cross-selling)تقریبا از اوایل قرن بیست و یکم اجرایی و عملیاتی شده است. در سوپر مارکت مالی بانک، بیمه، لیزینگ، سهام، بورس و کارگزاری حضور دارد تا خدمات جامعی به مشتری خود ارائه کند.

وی در ادامه افزود:  بانک ملت نیز از سال 1390 در راستای گسترش خدمات خود این موضوع را در دستور کار خود قرار داد و بیمه "ما" بر همین اساس در نظر دارد تا با ارائه خدمات مناسب و شایسته بیمه‌ای همراه مشتریان بانک ملت و  آحاد جامعه کشور باشد.

صفدری تاکید کرد: همانگونه که مشتری مداری در بانک ملت به بهترین شکل اجرا شده است در بیمه "ما" نیز جزو سیاست‌های اصلی قرار دارد. در همین راستا نیز خدمات بیمه‌ای سریع، دقیق و شایسته همراه با اطلاع رسانی مناسب به بیمه‌گذران در بیمه "ما" از الویت‌های اصلی است که برای تحقق این امر امروز شعبه سمنان را نیز افتتاح کردیم.

مدیرعامل بیمه "ما" همچنین با اشاره به موفقیت‌های این شرکت گفت: بیمه "ما" همواره تاکید دارد تا آرامش خاطر را برای مردم فراهم کند. یکی از اقدامات مهم ما در این خصوص بیمه پلنگ ایرانی بوده است که تفاهم نامه آن را با حضور معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست امضا کردیم.

وی در این خصوص توضیح داد: پلنگ با حمله به دام  و مزارع، به منظور تهیه  خوراک، خسارتی جبران ناپذیر را به این قشر وارد می کند و البته  دامداران و کشاورزان نیز  برای حمایت از دارایی خود، اقدام به کشتن پلنگ می کنند که خسارتی از 2 منظر مادی و معنوی به وجود می آید. در بخش مادی، دسترنج و سرمایه کشاورز و دامدار از بین می‌رود و در بعد معنوی نیز پلنگ ایرانی به عنوان یک سرمایه ملی نابود می‌شود.


همچنین در بخش دیگری از این مراسم حجت بهاری‌فر عضو هیات مدیره بیمه "ما" با اشاره به نامگذاری مقام معظم رهبری مبنی بر سال "اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل" گفت: باید به تولید اهمیت بیش‌تری داد و در این میان بیمه می‌تواند نقش حمایتی پر رنگی در کنار فعالان اقتصادی داشته باشد.

عضو هیات مدیره بیمه"ما" در ادامه افزود: رابطه اقتصاد و بیمه یک رابطه دو طرفه است از یک طرف بیمه کارایی فعالیت بخش اقتصاد را افزایش می‌دهد و از طرف دیگر هر چه فعالیت‌های اقتصادی رونق بیشتری داشته باشد صنعت بیمه نیز در کنار آن رشد خواهد کرد. استان سمنان یکی از قطب‌های اقتصادی کشور محسوب می‌شود و به همین خاطر افتتاح شعبه سمنان بیمه "ما" می‌‌تواند کمک شایانی به گسترش فعالیت‌ها در این منطقه داشته باشد.

وی گفت: متاسفانه تاکنون صنعت بیمه آنچنان که باید در بخش‌های مختلف زندگی مردم وارد نشده است و با گسترش شعب و ارائه خدمات به موقع و متناسب با نیاز مردم می‌توانیم فرهنگ بیمه را نهادینه سازیم.

حجت بهاری‌فر در پایان تاکید کرد: این اطمینان را به تمامی بیمه‌گذاران می‌دهیم که بیمه "ما" با توجه به پتانسیل‌هایی که دارد تمامی ریسک‌های فعالان اقتصادی را تحت پوشش‌های بیمه‌ای خود قرار می‌دهد. در شرکت بیمه "ما" ارائه خدمات مطلوب و به موقع در درجه اول اهمیت قرار دارد و واحدهای ارائه دهنده خدمات خود را به همین منظور گسترش داده ایم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: