شرکت بیمهکوثر اعلام کرد: این بیمه با هدف حمایت از ورزشکاران، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی را همراهی کرد.
شرکت بیمهکوثر بهعنوان پشتیبان در چهار بازی این تیم در سال گذشته و سالجاری حضور یافت.
محمد اکبریراد، معاون بازاریابی و شبکه فروش بیمه کوثر فوتبال را صنعتی با داده، ستاده و ارزشافزوده خواند و افزود: داده یا ورودی فوتبال، بازیکن، ستاده یا خروجی آن پول است که از راه نقلوانتقالات، تبلیغات و حمایتهای مالی بهدست میآید.
معاون بازاریابی و شبکه فروش شرکت با بیان اینکه حمایت مالی شرکتها و سازمانها دومین حامی مالی تاریخ فوتبال ایران بعد از فروش بلیت است، خاطرنشانکرد: شایسته است، شرکتها و سازمانها بهمنظور همیاری دولت در تأمین هزینه ورزشهای پایه در زمینه حمایت از باشگاههای ورزشی فعالتر شوند.
وی گفت: تداوم ارتباط مؤثر با جامعه هدف و تأثیرگذاری روی جوانان و تمام طبقات اجتماعی، توسعه بازاریابی و وفاداری هواداران این تیم از جمله مزایای حضور فعال شرکت و سازمانهای حمایتکننده است.