کد خبر: ۶۸۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۸ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - 14 April 2016
وی افزود : در این مسیر ، بزرگترین کمک در تحقق اقتصاد مقاومتی را نظام بانکی می تواند داشته باشد . البته باید توجه داشت که نظام بانکی در صورت عملکرد نادرست به همان اندازه نیز می تواند آسیب جدی به این حوزه وارد سازد .
نخستین نشست مدیران مناطق با مدیرعامل در سال 95 ، با حضور تمامی مدیران مناطق یازده گانه ، معاونان و مدیران بانک حکمت ایرانیان با محوریت بررسی عملکرد بانک در سال 94 در محل ستاد مرکزی تهران برگزار شد . تاکید بر مشتری مداری ، کاهش شعب و حرکت به سمت بانکداری الکترونیکی ، سود آوری و ارتقای آموزش کارکنان ازمهمترین مطالب عنوان شده در این نشست بود
 
به گزارش روابط عمومی بانک حکمت ایرانیان ، در ابتدای این نشست جلیل بی نظیر معاون امور بانکی به ارائه  گزارشی از نحوه عملکرد بانک حکمت در سال 94  بر اساس شاخصه هایی چون میزان منابع و مصارف ، ریسک اعتباری ، سرانه شعب ، قیاس سود و زیان  ،  اهداف سپرده ای ، سرانه تراکنش درگاه های الکترونیکی ، صدور ضمانت های بانکی و ... پرداخت .

 در ادامه مدیرعامل بانک ضمن خوش آمدگویی به مدعوین جلسه و آرزوی موفقیت در سال جدید با تاکید بر شعار سال 95 ( اقتصاد مقاومتی ؛ اقدام و عمل ) خاطرنشان ساخت : حوزه اقتصادی کشور همواره با چالشها و دغدغه های فراوانی روبرو بوده است که اصلاح آن احتیاج به یک اقدام جهادی در تمامی ارکان نظام دارد .

وی افزود : در این مسیر ، بزرگترین کمک در تحقق اقتصاد مقاومتی را نظام بانکی می تواند داشته باشد . البته باید توجه داشت که نظام بانکی در صورت عملکرد نادرست به همان اندازه نیز می تواند آسیب جدی به این حوزه وارد سازد .

دکتر عسکرزاده در ادامه با اشاره به بحث خدمات محوری  افزود : مقام معظم رهبری فرموده اند که ارائه خدمات به مردم همانقدر که باید درست و به موقع باشد ، باید در جامعه رونق و تکاپو ایجاد کند .  ما باید همچون گذشته تلاشمان را بیش از پیش به کار بندیم تا کیفیت خدمات خود را به مشتریان افزایش دهیم .

ایشان در بخش دیگری از صحبت های خود تاکید کرد : برای اینکه در سال جدید موفق تر از قبل عمل کنیم باید تمام توجه مان را به چهار ستون اصلی بانک معطوف سازیم :

1 –  نیروی انسانی 2- مشتریان 3- سپرده گذاران 4- سرمایه گذاران و سهامداران بانک . باید ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات را در کنار برخورد شایسته در دستور کار خود قرار دهیم تا ایشان از بانک حکمت راضی باشند ، این چنین است که رضایت حضرت حق از شما نیز تحقق می یابد .

وی افزود : نیروی انسانی یکی از مهمترین ارکان هر نهادی است که عملکرد مناسب ما در ایجاد فضای مناسب برای کارکنان ، باعث افزایش بهره وری در خدمت رسانی به مردم خواهد شد . بنابراین ارتقا آموزش کارکنان نیز در این بخش بسیار مهم و حیاتی است که نباید از آن غافل شد .

دکتر عسکرزاده با تاکید بر عدم کارایی بانکداری پرشعبه خاطرنشان کرد :  استراتژی ما اینست که در آینده نزدیک تعداد شعب خود را کاهش دهیم چراکه دوران بانکداری پرشعبه دیگر مرده است و بانک حکمت در صدد است تا با ارتقای خدمات نوین بانکداری الکترونیکی خود به مردم از بانکداری پرشعبه پرهیز کند .

 مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان در پایان با اشاره به راه اندازی نخستین سامانه تجارت اجتماعی ایرانیان با برند" دیدی بود " در سالجاری افزود : به یاری خداوند متعال ، در اردیبهشت ماه امسال از این شبکه کسب و کار مجازی با حضور رهبران کسب و کار ایران رونمایی خواهیم کرد .
وی در خصوص هدف بانک حکمت از راه اندازی شبکه اجتماعی دیدی بود گفت: در دنیای امروز اقتصاد مبتنی بر صنعت ، جای خود را به اقتصاد مبتنی بر شبکه داده است ، ما نیز بر اساس این تفکر دیدی بود را  راه اندازی کردیم وجه تمایز مهمی که این شبکه اجتماعی با سایر شبکه های اجتماعی کسب و کار مجازی در جهان دارد در بانک پایه بودن آنست .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: