کد خبر: ۶۷۹۵۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۲ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - 12 April 2016
استقرار سامانه Core banking جدید و توسعه و ارتقاء خدمات بانکداری بین‌الملل از مهمترین اقدامات پست‌بانک‌ایران است.
استقرار سامانه Core banking جدید و توسعه و ارتقاء خدمات بانکداری بین‌الملل از مهمترین اقدامات پست‌بانک‌ایران است.

به گزارش روابط عمومی پست بانک ایران: مهندس حسن‌زاده رئیس هیأت مدیره این بانک در مراسم معارفه اعضای جدید هیأت مدیره ضمن اشاره به تاریخچه آغاز فعالیت‌های آن از پست مالی تا به امروز و اعلام خبر فوق ابراز امیدواری کرد که بتوانیم از تجارب و سوابق درخشان آنها استفاده نمائیم.

وی تصریح کرد: پست بانک ایران بانکی است که با بیش 407 شعبه و بیش از 12هزار باجه نمایندگی بانکی، ارائه خدمات متنوع بانکی درسطح کشور را به صورت فراگیر برعهده گرفته و بیش از 29 درصد از سهم 32درصدی شبکه بانکی در روستاها را به تنهائی دراختیار دارد.

حسن زاده افزود: این بانک، عاملیت بانکی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و بانک تخصصی حوزه ICT کشور را برعهده دارد و خدمات مناسبی از جمله پرداخت تسهیلات به پروژه‌ها و طرح‌های این حوزه‌ها را ارائه می‌کند.

رئیس هیأت مدیره پست بانک ایران بر استمرار حمایت‌های مسئولان وزارتخانه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات و امور اقتصادی و دارائی و همچنین بانک مرکزی تأکید کرد و گفت: در آینده آثار بسیار خوبی از خدمت‌رسانی پست بانک ایران در زمینه‌های اشتغال، ایجاد رفاه نسبی و توسعه و عمران در روستاها شاهد خواهیم بود.

همچنین دکتر فرحی مدیرعامل پست بانک ایران در این مراسم ضمن تقدیر از مسئولان دو وزارتخانه و حمایت‌های بی‌دریغ آنان از این بانک اظهارداشت: حضور اعضای جدید هیأت مدیره موجب ارتقاء جایگاه بانک خواهد شد و قطعاً از خدمات و تجارب آنان استفاده می‌کنیم. 

وی با اشاره به اینکه پست بانک ایران گسترده‌ترین شبکه بانکی کشور است تصریح کرد: این بانک همیشه به حمایت‌های وزارت امور اقتصادی و دارائی و ارتباطات و فناوری اطلاعات نیاز دارد. 

فرحی درپایان عنوان‌داشت: مجوزهای لازم برای باجه‌های بانکی از سوی بانک بانک مرکزی درحال صدور است و امیدوارم بتوانیم بیشتر به هموطنان در اقصی نقاط کشور خدمت‌رسانی کنیم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: