کد خبر: ۶۷۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۲ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - 09 April 2016
برای افزایش سودآوری اقداماتی نظیر کاهش هزینه ها،‌ تقویت برند بانک، ارتقای بهره وری، افزایش سهم بازار و افزایش رضایت مشتری در دستور کار بانک قرار گرفته است.
مدیرعامل بانک رفاه گفت: با توجه به افزایش سرمایه بانک به 40 هزار میلیارد ریال در سالجاری که در شرایط بسیار رقابتی و بازار نامساعد کنونی صورت گرفت ،‌ مهم ترین خواسته سهامدار سودآوری است و ما در این راستا گام خواهیم برداشت .

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه دکترعلی صدقی با اعلام این مطلب در همایش تبیین اهداف و استراتژی های سال 95 گفت: برای افزایش سودآوری اقداماتی نظیر کاهش هزینه ها،‌ تقویت برند بانک، ارتقای بهره وری، افزایش سهم بازار و افزایش رضایت مشتری در دستور کار بانک قرار گرفته است.

وی افزود : با تفکر گذشته نمی توان سودآور بود، شرایط به کلی تغییر یافته است و باید با افکار نوین و تلاش مضاعف برنامه ها را اجرا کرد.

مدیرعامل بانک رفاه با اشاره به شعار امسال "اقتصاد مقاومتی،‌ اقدام و عمل"، نقش بانک رفاه را در تحقق آن مهم دانست و اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی به مفهوم اقتصاد درون زا است ، اقتصادی که از درون منجر به تعالی می شود. با توجه به این شعار بانک رفاه هم می تواند در اقتصاد کلان و هم در درون خود به سمت توسعه گام بردارد.

دکترصدقی هدف کلان بانک رفاه را تبدیل شدن به یک سازمان متعالی عنوان و تاکید کرد: اهداف و استراتژی های بانک همسو با یک بانک متعالی تدوین شده است. آنچه مهم است کار، تلاش و اعتقاد به برنامه ها است که در این راستا گام برمی داریم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: