کد خبر: ۶۷۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۴ - ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - 02 April 2016
محسن شوشتری گزینه احتمالی مدیرعاملی پدیده شاندیز اعلام کرد در صورت انتخاب وی به عنوان مدیرعامل جدید این مجموعه، در گام نخست رسیدن سهامداران به مسیری اطمینان‌بخش برای تضمین سرمایه را اولویت خود قرار می‌دهد.
در آخرین روزهای سال 94 هیات مدیره جدید پدیده شاندیز تشکیل شد و پس از برگزاری چند جلسه کاری فردا قرار است سهامداران و مردم در اطلاعیه‌ای از آخرین نتایج برگزاری جلسات هیات مدیره جدید پدیده باخبر شوند.

به گفته نوروزی عضو جدید هیات مدیره پدیده شاندیز، به احتمال بسیار مدیر عامل جدید نیز در هفته جاری معرفی می شود و سید محسن شوشتری هم یکی از گزینه های جدی مطرح شده برای این مسئولیت است.

در همین رابطه محسن شوشتری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی آنا درباره مطرح شدن احتمال مدیرعاملی پدیده شاندیز هم بیان کرد: بنده سابقه 35 سال کار اجرایی دارم و به صلاح نیست که مسئولیت کارهای سخت و استرس‌آوری مانند پدیده را بر عهده گیرم.

وی اظهار کرد: درصورت وجود گزینه مناسب‌تر برای مدیرعاملی پدیده شخصا از آن حمایت خواهم کرد و اعلام می‌کنم که از هیچ حمایت و کمکی دریغ نخواهم کرد.
شوشتری ادامه داد: اما اگر به عنوان بهترین گزینه برای مدیرعاملی پدیده شاندیز انتخاب شوم، پیگیری و حل مشکلات این مجموعه را به عنوان واجب کفایی می‌دانم و انجام وظیفه می‌کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در صورت انتخاب مدیرعاملی پدیده شاندیز گزینه‌های مدیرعامل سابق برای رضایت سهامداران مانند تهاتر سهام با مغازه و آپارتمان را دنبال می‌کنید؟ تصریح کرد: هر ایرانی و هر مدیری پدیده شاندیز را می‌شناسد و اطلاعاتی درباره وضعیت آن دارد اما با توجه به اینکه هنوز از مسئولیتی در این باره برخوردار نیستم بنابراین نمی‌توان اظهار نظری هم داشت.
شوشتری اضافه کرد: با این حال باید دید میزان دارایی‌های پدیده چه میزان است و آیا توانسته‌اند تراز مالی سال 94 را ببندند یا خیر؟ در اصل باید وارد مسایل اجرایی شد و پس از آن گزینه‌ها را بررسی کرد.

مدیرعامل سابق مترو مشهد و مدیرعامل سابق اتوبوسرانی این کلان‌شهر با بیان اینکه با توجه به نامگذاری سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از سوی مقام معظم رهبری، امسال باید پروژه‌هایی مانند پدیده شاندیز که سرمایه اصلی آن متعلق به مردم است شکل گیرد، افزود: مسئله اصلی مردم برای هر سرمایه‌گذاری چه به صورت خرد و چه کلان در وهله نخست رسیدن به یک مسیر اطمینان‌بخش برای سوخت نشدن سرمایه آنها است.

وی با بیان اینکه باید از سرمایه‌های خرد و سرگردان مردم برای اجرای پروژه‌های کلان اقتصادی در راستای رفع بیکاری استفاده شود، تصریح کرد: پروژه‌هایی مانند پدیده شاندیز که‌ می‌تواند در کشور تولید ثروت کند بسیار مورد نیاز است و باید شکل گیرد.
شوشتری با تاکید بر اینکه دغدغه سهامداران پدیده رسیدن به یک اطمینان خاطر برای تضمین سرمایه آنها است، عنوان کرد: مگر زمانی که بانک صادرات تعهدات و مشکلات پدیده را پذیرفت، سهامداران پول‌های خود را از بانک بیرون کشیدند؟ سهامداران پدیده شاندیز به دنبال اصل سرمایه خود و پس از آن سود سرمایه‌شان هستند. حس اطمینان برای تضمین سرمایه در کشور باید به ثبات برسد. 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: