کد خبر: ۶۶۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۲ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - 17 March 2016
در دیگر دیدار امشب بارسلونا که در دیدار رفت در ورزشگاه خانگی توپچی‌ها با نتیجه 2 بر صفر به برتری رسیده بود کار آسانی را در خانه در پیش رو داشت و با نتیجه 3 بر یک به برتری رسید.
مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا با صعود مقتدرانه بارسا در نیوکمپ با شکست آرسنال و برتری بایرن مقابل یوونتوس با گل‌هایی که در وقت اضافه به ثمر رساند دنبال شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در دیدارهای برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 23 و 15 دقیقه بایرن‌مونیخ در ورزشگاه آلیانس آره‌نا به مصاف یوونتوس رفت و بارسا در در نیوکمپ مقابل آرسنال قرار گرفت.

بایرن مونیخ که با 2 گلی که در تورین به ثمر رسانده بود با حاشیه امنیت بیشتری پا به میدان گذاشت اما یوونتوس با انگیزه در همان 30 دقیقه اول با حمله و دفاع متمرکز 2 بار دروازه نویر را باز کرد و پیش افتاد و با همین نتیجه نیمه اول خاتمه یافت.در نیمه دوم بایرن که تغییر تاکتیک داده بود و کاملا به بازی در کنارها و ارسال روی آورده بود 2 بار از همین برنامه به گل رسید و بازی را به تساوی کشاند تا دیدار به وقت اضافه کشیده شود.شاگردان پپ که انگیزه بیشتری برای صعود داشتند در وقت اضافه 2 گل دیگر به ثمر رساندند و راهی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان شدند.

در نهایت این دیدار با نتیجه 4 بر 2 خاتمه یافت.

گل های بازی را پل پوگبا در دقیقه 5 و خوان کودرادو در دقیقه 28 برای یووه و دو گل بایرن را لواندوفسکی در دقیقه 73 و توماس مولر در دقیقه 90، آلکانترا در دقیقه 108 و کینگزلی کومان در دقیقه 110 به ثمر رساند.

دیدار رفت دو تیم با تساوی 2 بر 2 در تورین خاتمه یافته بود.

در نهایت در مجموع 2 دیدار رفت و برگشت بایرن مونیخ با نتیجه 6 بر 4 مقابل نماینده ایتالیا به پیروزی رسید.


در دیگر دیدار امشب بارسلونا که در دیدار رفت در ورزشگاه خانگی توپچی‌ها با نتیجه 2 بر صفر به برتری رسیده بود کار آسانی را در خانه در پیش رو داشت و با نتیجه 3 بر یک به برتری رسید.

گل‌های بازی را نیمار در دقیقه 18، سوارز در دقیقه 65 و مسی در دقیقه 88 برای بارسا و تک گل آرسنال را محمد الننی در دقیقه 51 به ثمر رساند.

دیدار رفت دو تیم با نتیجه 2 بر صفر به سود شاگردان انریکه خاتمه یافته بود.

در نهایت در مجموع 2 دیدار رفت و برگشت کاتالان‌ها با نتیجه 5 بر یک  به برتری رسیدند و راهی یک چهارم نهایی شدند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: