کد خبر: ۶۵۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۶ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - 12 March 2016
آیین اختتامیه المپیاد ورزشی بیماری های خاص و پیوند اعضاء و تجلیل از برترین های این رقابت ها ، در منطقه آزاد انزلی برگزار شد.
بانکداری ایرانی ـ سرویس گردشگری و مناطق آزاد: در این مراسم که با حضور رضا مسرور رییس هیات مدیره و مدیرعامل این سازمان ؛ دکتر فاطمه هاشمی رییس فدراسیون ورزشهای بیماریهای خاص ، طاهریان مشاوربانوان معاون رییس جمهور، رهنما مدیرکل ورزش و جوانان گیلان و مقامات ملی و استانی و روسای هیات های ورزشی برگزار شد از برترین های چهار رشته ورزشی تنیس روی میز، دارت، شطرنج و تیراندازی در دو رده آقایان و بانوان در زیباکنار منطقه آزاد انزلی با اهدا احکام ،جوایز و تندیس مسابقات تجلیل شد.

فاطمه هاشمی رییس فدراسیون بیماریهای خاص در سخنانی، با تشکر از میزبانی شایسته سازمان منطقه آزاد انزلی اظهار کرد:اگر همراهی و حمایت های سازمان منطقه آزاد انزلی نبود این مسابقات با این کیفیت بالا برگزار نمی شد.

 رئیس بنیاد امور بیماری های خاص  افزود : گروه پزشکی فدراسیون بیماری های خاص کمک شایانی در برگزاری این مسابقات داشتند چرا که وضعیت جسمانی بیماران می بایست بصورت مداوم بررسی شود.
وی با بیان اینکه می بایست با فراهم کردن  زمینه فعالیت برای بیماران خاص و پیوند اعضا بر تعداد ورزشکاران این حوزه افزوده شود: برنامه ریزیهای خوبی برای سال آینده در رشته های مختلف این فدراسیون داریم و از گسترش حضور ورزشکاران بیماریهای خاص در رقابتها و فضاهای ورزشی حمایت می کنیم.

فاطمه هاشمی با بیان اینکه هرگونه حرکتی درکشور می بایست با برنامه ریزی های اصولی صورت گیرد، تاکید کرد : برگزاری دوره های آموزشی با فدراسیون های مختلف ورزشی برای بیماران خاص از برنامه های مورد توجه بنیاد امور بیماری های خاص در سال 95 است.
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه ازاد انزلی نیز دراین مراسم  با اشاره به اقدامات این سازمان در توسعه زیرساخت ها و فعالیت های ورزشی  گفت: تاثیر ورزش بر کاهش ناهنجاری های اجتماعی برکسی پوشیده نیست و یکی از اهداف سازمان منطقه آزاد انزلی از میزبانی مسابقات ورزشی در همین راستا است.

 رضا مسرور با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی متعدد با میزبانی منطقه آزاد انزلی تصریح کرد:  این سازمان میزبانی مسابقات بین المللی در رشته های ورزشی مختلف را در سال 95 با عنوان جام کاسپین در دستور کار دارد و در صورت ایجاد هماهنگی های لازم از سوی فدراسیون بیماری های خاص با  مسئولان ورزشی کشورهای حاشیه دریای خزر، منطقه آزاد انزلی آمادگی حمایت از  این مسابقات بین المللی را نیز داریم.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان نیز در ادامه مراسم  با قدردانی از حمایت های منطقه آزاد انزلی و میزبانی مسابقات ملی و بین المللی از سوی  این منطقه که در روند رو به رشد جایگاه ورزش گیلان در سطح کشور موثر بوده است گفت: اگر انقلابی در ورزش بانوان مشاهده می شود، به دلیل حضور خانم طاهریان مشاور ورزش و معاون امور بانوان ریاست جمهوری است .
مسعود رهنما همچنین با اشاره به کیفیت برگزاری این مسابقات از جدیت و پشتکار فاطمه هاشمی در پیگیری مسائل مربوط به بیماران خاص قدردانی کرد.

المپیاد ورزشی بیماری های خاص با شرکت 255 ورزشکار از 21 استان کشور از 15 تا 17 اسفندماه به میزبانی منطقه آزاد انزلی برگزار شد و تیم های اصفهان، هرمزگان و آذربایجان در رده آقایان و تیم های همدان ، کردستان و اصفهان در رده بانوان به ترتیب ، مقام های اول تا سوم تیمی را کسب کردند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: