کد خبر: ۶۵۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۹ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - 07 March 2016
در سال همدلی دولت و ملت، مردم به همگرایی رای دادند و می خواهند که مجلس آینده با دولت و با قوه قضائیه همه برای خدمت بیشتر و بهتر به ملت به هم کمک و با هم حرکت کنند .
 روزنامه اطلاعات در شماره دوشنبه 17 اسفند نوشت: محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهوری در پیامی به مردم ایران گفت؛ در سال همدلی دولت و ملت، مردم به همگرایی رای دادند و می خواهند که مجلس آینده با دولت و با قوه قضائیه همه برای خدمت بیشتر و بهتر به ملت به هم کمک و با هم حرکت کنند .

این روزنامه تیتر نخست خود را به عنوان روحانی: مردم میانه روی را برگزیدند، اختصاص داد و آورد: حجت الاسلام و المسلمین دکترحسن روحانی عصردیروز در نشست خبری با رسانه های داخلی و خارجی، افزود؛ روزهای پایانی سال 1394 را سپری می کنیم، به اعتقاد من سال 1394 یک سال تاریخی و به یادماندنی برای ملت ایران است . وی ادامه داد: من بسیار خوشحالم که در میان تمامی جناح ها، احزاب و همه گروه ها عمدتا معتدلین انتخاب شدند و این بسیار مهم است و به این معناست که مردم ما میانه روی را انتخاب کرده اند، معنای آن، این است که راهی که مردم ما درسال 92 انتخاب کردند، همان مسیر را ادامه دادند.

روزنامه اطلاعات با درج عنوان سخنگوی قوه قضائیه: 3 متهم پرونده نفتی به اعدام محکوم شدند، نوشت: سخنگوی قوه قضائیه از صدور حکم اعدام برای بابک زنجانی و 2 همدستش به اتهام افساد فی الارض خبر داد. حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای در نود و سومین نشست با رسانه ها افزود: حکم بابک زنجانی و 2 متهم دیگر این پرونده در دادگاه بدوی صادر شده است و این متهمان علاوه براعدام به رد مال شاکی و شرکت ملی نفت ایران و جزای نقدی یک چهارم پولشویی محکوم شده اند. ‏

این روزنامه با بررسی عنوان مراکز آرایشی تهران 25 برابر کتابفروشی هاست، آورد: رئیس کتابخانه ملی با بیان این که میزان مراکز آرایشی در تهران 25 برابر کتاب فروشی ها است گفت: باید در فضای بعد از برجام به توسعه فرهنگی بیندیشیم. به گزارش خبرنگار کتاب ایسنا، در آیین گرامی داشت دوازدهمین سالگرد تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور که 16 اسفندماه برگزار شد سیدرضا صالحی امیری رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران در سخنانی گفت: در دو سال گذشته که آقای مختارپور مدیریت نهاد را در دست دارند در مقایسه با 12 سال پیش از آن یکی از پرافتخارترین، باعزت ترین و شکوفاترین دوره ها بود. 

رشد اقتصادی در 9 ماه اول امسال به 0.7درصد رسید، دیگر عنوان روزنامه اطلاعات است که در تشریح این مطلب می خوانیم: دکتر محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در برنامه نگاه یک به بررسی مسائل و موضوعات روز کشور پرداخت و در خصوص رشد اقتصادی گفت: در سال 91 تحریم در اقتصاد کشور وارد شد به طوری که صادرات نفت در حدود یک میلیون بود. سخنگوی دولت با اشاره به اینکه رشد نیازمند سرمایه گذاری است، خاطر نشان کرد: به جز منابع محدود نفتی درآمد دیگری نداشتیم. لذا رشد اقتصادی امسال هر چند مثبت است، اما باید اذعان داشت که برای سه ماهه سوم سال حدود هشت دهم و برای 9 ماهه سال جاری 7 دهم رشد مثبت داشتیم.

«انفجار تروریستی «حله» عراق با 60 کشته» دیگر عنوان صفحه نخست این روزنامه است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: