کد خبر: ۶۴۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۶ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - 26 February 2016
مهلت قانونی انتخابات در استان مازندران راس ساعت 22 به اتمام رسید.
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علیرضا یونسی امشب در جمع خبرنگاران مستقر ستاد انتخابات استان مازندران در استانداری اظهار کرد: مهلت قانونی انتخابات در استان مازندران راس ساعت 22 به اتمام رسید.

وی با اشاره به اینکه با اتمام مهلت قانونی انتخابات فعالیت رای‌گیری از افرادی که در حوزه انتخاباتی مراجعه می‌کنند، انجام می‌شود، افزود: تاکنون بیش از 70 درصد از واجدان شرایط انتخابات در مازندران آراء خودشان را در صندوق ریختند.

رئیس ستاد انتخابات مازندران با اعلام اینکه در برخی از شهرستان‌ها شاهد مشارکت بیش از 90 درصدی بودیم، گفت: این واقعه تاریخی نشان از علاقه‌مندی مردم به نظام اسلامی ایران دارد.

یونسی با بیان اینکه مردم به سرنوشت دینی و سیاسی خویش احساس تعهد می‌کنند و این ملت شایسته تقدیر، قدردانی و تقدیس هستند، اظهار کرد: بار دیگر جلوهای تجلی هم‌عهدی مردم با حضور تاریخی مردم به رخ جهانیان کشیده شد.

رئیس ستاد انتخابات مازندران با اعلام اینکه جلسه شورای تامین در استان مازندران نیز برگزار شد، افزود: انتخابات در امنیت کامل برگزار شد و تنها موارد جزئی مشاهده شد که همکاران فرماندهی انتظامی و مراجع قضایی مازندران اقدامات خودشان را انجام دادند و برخورد قانونی با این افراد در دستور کار قرار دارد.

وی درباره کار شمارش آراء گفت: بعد از پایان اخذ رای از مراجعان فعالیت شمارش آراء آغاز می‌شود.

یونسی درباره زمان دقیق اعلام نتیجه انتخابات گفت: این موضوع بستگی به میزان‌آرایی که در صندوق انداخته شد دارد، ولی همه تلاش ما این است که سرعت را فدای دقت نکنیم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: