کد خبر: ۶۴۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۴ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - 25 February 2016
«صدور ویزای سفارتخانه های دو کشور در تهران و لندن ظرف چند هفته آینده آغاز می شود.» بر اساس اعلام روز سه شنبه وزارت خارجه انگلیس طبق توافق قبلی انجام شده با مسئولان ایرانی، کنسولگری انگلستان در تهران دیروز مجددا آغاز به کار کرد.
- روزنامه آرمان : محمد جواد ظریف و فیلیپ هاموند وزیران خارجه ایران و انگلیس در گفت وگو با خبرنگاران اعلام کرده بودند: «صدور ویزای سفارتخانه های دو کشور در تهران و لندن ظرف چند هفته آینده آغاز می شود.» بر اساس اعلام روز سه شنبه وزارت خارجه انگلیس طبق توافق قبلی انجام شده با مسئولان ایرانی، کنسولگری انگلستان در تهران دیروز مجددا آغاز به کار کرد.

این روزنامه با اشاره به عنوان فردا ظریف رای دهیم، می نویسد: ردا روز حماسه دیگری است، روزی که برگ دیگری از سرنوشت ایران و ایرانی ورق خواهد خورد و گام دیگری برای اعتلای کشور برداشته می شود به عبارتی آنطور که سعیدحجاریان گفت امید بذر هویت ماست، بنابراین باید بیش از همیشه در انتخاب آنانی که قرار است به خانه ملت روند، دقت شود. بخشی از سرنوشت 4 ساله کشور در این سال ها به آنچه بستگی دارد که روز جمعه بر روی برگه های رای نگاشته می شود. پس باید نهایت دقت و اهتمام را در انتخاب کاندیداها داشت. تا پیش از برگزاری انتخابات، گلایه های سیاسی میان گروه ها و حامیانشان امری عادی است که نه تنها موضوعی نکوهیده تصور نمی شود بلکه شاید برای پرشور برگزار شدن انتخابات و ایجاد انگیزه و شور مفید هم است اما آنگاه که قرار است اسامی بر روی برگه های رای نقش ببندد دیگر تنها یک موضوع باید مورد توجه قرار گیرد و آن هم منافع ملی است. 
روزنامه آرمان با انتشار عنوان وزارت کشور از آرای مردم حراست کند، به نقل از رئیس جمهوری، آورد: توصیه من به وزارت کشور ستادهای تبلیغاتی و استانداری ها و فرمانداری ها در سراسر کشور این است که کاملا از آرای مردم به عنوان حق آنها و یک امانت حراست کنند و همه عوامل اجرایی و نظارتی دست به دست هم داده و انتخاباتی بدون هرگونه شائبه را در امنیت کامل برگزار کنند. 
ملت ایران مجلسی می خواهد که به عزت و استقلال اهمیت دهد، از دیگر عنوان های این روزنامه است، در تشریح این خبر از قول مقام معظم رهبری می خوانیم: ملت ایران مجلسی می خواهد که «متدین»، «متعهد»، «شجاع»، «فریب نخور»، «مقاوم در مقابل زیاده خواهی ها و طمع ورزی های استکبار»، «مدافع عزت و استقلال ملی»، «علاقه مند واقعی به پیشرفت کشور»، «معتقد به حرکت علمی استعدادهای جوان»، «معتقد به اقتصاد درون زا»، «آشنا با درد مردم» و «مصمم به حل مشکلات مردم» باشد و مرعوب آمریکا نشود و به وظایف قانونی خود عمل کند.

روزنامه آرمان با انتخاب عنوان امیدی دیگر می آفرینیم، می نویسد: جمع کثیری از هنرمندان و اهالی سینما با انتشار ویدئوهایی کوتاه و اثرگذار، مردم را به حضور در انتخابات دعوت کرده اند. در این جمع بسیاری از چهره های مطرح و تاثیرگذار سینما حضور دارند که رای دادن تک تک افراد جامعه را تاثیر در سرنوشت افراد و کشور می دانند و خلق حماسه و امیدی دیگر را نوید دادند.

این روزنامه همچنین در صفحه نخست عنوان های «فردا؛ کابوس دلواپسان96» و «محمد اشرفی اصفهانی: ماجرای «جریان انگلیسی» نقشه نخ نما شده است» را به چاپ رساند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: