کد خبر: ۶۴۰۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۶ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - 23 February 2016
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: کنگره بین‌المللی پوست شیراز روز پنجم اسفندماه در سالن مرکز اسناد و کتابخانه ملی شیراز آغاز به‌کار خواهد کرد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: کنگره بین‌المللی پوست شیراز روز پنجم اسفندماه در سالن مرکز اسناد و کتابخانه ملی شیراز آغاز به‌کار خواهد کرد.

 دکتر سید بصیر هاشمی با اعلام این خبر افزود: این کنگره بین‌المللی به مدت سه روز و تا هفتم اسفندماه ادامه خواهد داشت و مرکز تحقیقات مولکولی پوست دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزارکننده آن است.

وی با اشاره به حضور مهمانانی از کشورهای آمریکا، آلمان، یونان، ایتالیا، اسپانیا و هند، گفت: بالغ بر 250 نفر متخصص و دستیار پوست از سراسر کشور در این نشست علمی حضور خواهند داشت.

هاشمی با بیان اینکه کنگره بین‌المللی پوست از معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت مجوز دریافت کرده است، گفت: شرکت در این کنگره 12.25 امتیاز بازآموزی برای متخصصان پوست به‌همراه خواهد داشت.

وی یادآور شد: دانشگاه علوم پزشکی شیراز، انجمن International Society of Tele dermatology, Worldwide Laser Institute و انجمن متخصصان پوست ایران از حامیان اصلی این کنگره محسوب می‌شوند.

هاشمی خاطرنشان کرد: در این کنگره هشت کارگاه تخصصی در موضوعات مختلف با بیماری‌های پوست پیش‌بینی شده است که طی آن 35 سخنران، دستاوردهای پژوهشی و مطالب علمی روز جهان را بیان خواهند کرد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه نمایشگاه تجهیزات پزشکی و آرایشی بهداشتی با حضور حدود 30 شرکت از برنامه‌های جنبی این کنگره است، خاطرنشان کرد: دکتر فرهاد هنجنی، رییس و دکتر فریده جوکار و دکتر نسرین صاکی دبیران اجرایی، دکتر لادن دستغیب و دکتر مژده سپاس‌خواه دبیران علمی این کنگره هستند.



نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: