کد خبر: ۶۳۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۸ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - 20 February 2016
سه هزار برابر با 70 نیست؛ این واقعیت را همه می دانند که رقابت 3 هزار کاندیدای اصولگرا با 70 کاندیدای اصلاح طلب دهمین دوره مجلس شورای اسلامی رقابت عادلانه ای نیست و یک گروه چندین برابر یک گروه دیگر دارای کاندیداست.
 روزنامه آرمان در شماره شنبه یکم اسفند در تشریح تیتر یک، نوشت: سه هزار برابر با 70 نیست؛ این واقعیت را همه می دانند که رقابت 3 هزار کاندیدای اصولگرا با 70 کاندیدای اصلاح طلب دهمین دوره مجلس شورای اسلامی رقابت عادلانه ای نیست و یک گروه چندین برابر یک گروه دیگر دارای کاندیداست.

این روزنامه با اشاره به عنوان ما هستیم؛ ناامیدی هرگز!، آورد: عصر پنجشنبه 29 بهمن ماه و در نخستین روز از تبلیغات انتخاباتی مجلس دهم، نخستین گردهمایی اصلاح طلبان در سالن حجاب تهران برگزار شد. علی شکوری راد دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران در این گردهمایی با بیان اینکه امیدواریم باز هم حماسه ای دیگر بیافرینیم، گفت: طی سال های اخیر شاهد حماسه های بسیاری بودیم اما حضور این بارمان در انتخابات پیش رو رنگ دیگری دارد. در حالی که سختی های زیادی کشیدیم بار دیگر کنار هم هستیم تا طعم پیروزی را بچشیم. 

یاران امام در جماران، از دیگر عنوان های روزنامه آرمان است، در تشریح این خبر می خوانیم: جماران این روزها میزبان یاران امام است؛ یارانی که سال ها در کنار او برای پیروزی انقلاب اسلامی مشکلات را تحمل کردند و از خود گذشتند تا مردم کشورمان روی آرامش ببینند. آنها سال هاست که دلشان از اقدامات تندروها خون است اما برای آرامش ملت سکوت کردند و لبخند بر لب آوردند نمونه این یاران امام مرحوم آیت ا... توسلی بود که روز پنجشنبه سالگرد رحلتش در جماران برگزار شد.

این روزنامه با انتخاب عنوان آزادی بابک یا محاکمه وزرا؛ مساله این است!، می نویسد: امیر عباس سلطانی عضو کمیته رسیدگی به پرونده بابک زنجانی درباره رسیدگی به اتهامات سایر متهمان پرونده زنجانی گفت: «ایراد اساسی و اشکال بزرگ دادگاه بابک زنجانی از همان روز اول این بود که به پرونده حدود 12نفری که امکان انجام این تخلف ها را برای زنجانی فراهم آورده و همگی در سطح وزیر و معاون وزیر در دولت قبل فعالیت می کردند، ورود نکرد و حامیان زنجانی را نادیده گرفت و این درحالی است که محاکمه زنجانی به تنهایی هیچ ثمری به همراه نخواهد داشت.» از سویی درست در ایامی که با پایان یافتن مهلت بابک زنجانی برای تسویه مطالبات وزارت نفت و عدم پرداخت این بدهی ها توسط زنجانی حرف و حدیث ها در این خصوص بالا گرفته است وکیل این میلیاردر نفتی از احتمال آزادی یا لغو بازداشت موقت موکلش گفته است.

روزنامه آرمان با درج عنوان آبی اصلاح طلبان تا زرد اصولگرایان، نوشت: تبلیغات کاندیداهای انتخابات مجلس از روز پنجشنبه آغاز شد و در و دیوار شهرها رنگ برگزاری یک انتخابات مهم را گرفت. لیست ائتلاف اصولگرایان هم با اندازه بزرگ و به رنگ زرد در تهران نصب شده و پوسترهایی با تصویر وزیر اطلاعات که برای انتخابات مجلس خبرگان نام نویسی کرده است هم در پایتخت زیاد دیده می شود. نکته قابل تامل اینکه پوسترهای اصولگرایان به رنگ زرد و پوسترهای اصلاح طلبان و میانه روها آبی است.

این روزنامه همچنین در صفحه نخست به بررسی عنوان های «250 کودک در زندان ها»، «فریده غیرت: زنان به زنان هوشمندانه رای بدهند»، «ائتلاف ناتمام اصولگرایان» و «2 ساعته 300 مصوبه داشتند تمجید هم می شدند!» پرداخت.
روزنامه آرمان در ستون یادداشت های اختصاصی عنوان «درباره رویش های لیست اصلاح طلبان» را به قلم غلامرضا ظریفیان و در ستون سرمقاله عنوان «انتخابات اسفند ماه حزبی است» نوشته احمد شیرزاد را به چاپ رساند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: