کد خبر: ۶۳۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۷ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - 20 February 2016
در حالیکه هر دو طیف اصلاح طلب و اصولگرا در هفته های اخیر به کرات بر فعالیت انتخاباتی کاندیدها بر اساس لیست ائتلافی جریان خود تاکید داشته اند اما نکته قابل تامل تبلیغات شخصی بعضی از کاندید اها خارج از لیست های ائتلافی این دو جریان است که این می تواند هشداری به ائتلاف باشد
روزنامه روزان در شماره شنبه یکم اسفند در تشریح تیتر یک، می نویسد: در حالیکه هر دو طیف اصلاح طلب و اصولگرا در هفته های اخیر به کرات بر فعالیت انتخاباتی کاندیدها بر اساس لیست ائتلافی جریان خود تاکید داشته اند اما نکته قابل تامل تبلیغات شخصی بعضی از کاندید اها خارج از لیست های ائتلافی این دو جریان است که این می تواند هشداری به ائتلاف باشد.

این روزنامه با اشاره به عنوان معیشت مردم حقوق شهروندی، آورد: پس از انتخابات 92و پیروزی حسن روحانی حالا اصلاح طلبان به پیروزی در گام دوم تاکید دارند. مدافعان اصلاحات براین باورند که انتخابات 7اسفند 94نه تنها می تواند خواسته حامیان این طیف را تحقق بخشد بلکه به نوعی تضمین کننده پیروزی روحانی در انتخابات 96خواهد بود. محمدرضا عارف رئیس شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان در گردهمایی اصلاح طلبان با شعار امید، آرامش و رونق اقتصادی گفت: راهبرد ما این است که اگر به مجلس راه پیدا کردیم مجلسی شکل دهیم که مهم ترین دغدغه آن نیازهای مردم و اولویت دادن به مسائل امور زنان باشد.مجلسی می خواهیم که شاهد برجام های مختلف 
در امور داخلی کشور باشیم و فرجام اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی را در مجلس کلید بزنیم.

روزنامه روزان با انتخاب عنوان لغو تحریم های ایران وارد فاز جدید شد، نوشت: هرچه از آغاز برجام می گذرد، رقابت میان دولت ها و شرکت های خارجی برای حضور در ایران بیشتر می شود. بیش از یک ماه از شروع مراحل اجرایی برجام و لغو تحریم های ایران می گذرد. در این مدت برخی کشورها به مرور تحریم های اقتصادی علیه ایران را برداشته اند. از سوی دیگر وعده اتصال بانک های ایرانی به شبکه بانکی سوئیفت، هرچند کمی دیرتر نسبت به وعده های داده شده از سوی دولتمردان، اما سرانجام برقرار شد. با این حال هنوز هم بسیاری از خبرها نوید دهنده روزهای خوب برای آینده اقتصاد ایران است. براساس گزارش ها به نظر می رسد دور جدیدی از لغو محدودیت ها و برقراری ارتباط از سوی شرکت ها و دولت های خارجی با ایران آغاز شده است. در چند روز گذشته تعداد زیادی از شرکت ها و دولت های خارجی از لغو محدودیت تعامل تجاری و اقتصادی با ایران خبر داده اند.

هرگونه افراط و تفریط انحراف است، عنوان دیگر این روزنامه است، در این مطلب می خوانیم: آیت الله هاشمی رفسنجانی در حسینیه جماران ایران را کشور بی نظیری خواند که تمدن چند هزار ساله و منابع طبیعی غنی و جغرافیای منحصر به فردی دارد و گفت: اگر براساس قرآن امت میانه ای باشیم به دستورهای دین عمل کرده ایم و هرگونه افراط و تفریط، انحراف است. او با اشاره به اینکه امیدوار بوده این دو انتخابات پایه های انقلاب را دوباره محکم کند، تاکید کرد: البته که در این سال ها اسلامیت نظام نیز آسیب دیده و بداخلاقی ها، تهمت زدن ها و فساد اقتصادی در کنار متزلزل شدن خانواده ها به دلیل مواد مخدر و مسائل دیگر سازگار با نظام اسلامی نیست و ان شاءالله نتیجه انتخابات طوری باشد که مردم دسته دسته به راه حق عمل کنند.

روزنامه روزان با انتشار عنوان سلام دوباره استقلال تهران به صدر جدول، می نویسد: هفته بیست و یکم رقابتهای لیگ برتر روز پنج شنبه و جمعه پیگیری شد که در مهمترین این دیدارها تیم استقلال تهران موفق شد با شکست تیم گسترش فولاد تبریز به صدر جدول برسد.پنج شنبه در یک دیدار جذاب دو تیم تراکتورسازی و سپاهان در تبریز به مصاف هم رفتند و در حالی که تا دقیقه 90 بازی با تساوی یک بر یک دنبال می شد مهدی شریفی بازیکن سابق سپاهان و فعلی تراکتور موفق شد دروازه تیم سابقش را باز کند تا قلعه نویی بعد از مدتها یک نفس راحت بکشد.تراکتورسازی با این سه امتیاز 31 امتیازی شد و امید زیادی برای کسب سهمیه آسیا دارد.

این روزنامه همچنین در صفحه نخست عنوان های «توقف موشک ها پشت مرزها»، «توصیه جلایی پور: خانم های خانه دار و معتمدین محل را فعال کنید»، «علی تاجرنیا: اصلاح طلبان از لیست راضی هستند»، «مجید برزگر کارگردان «شهروند کاملا معمولی»: یک داستان قصه گو با روایت غیر متعارف» و «کارشناسان حقوق کارگری: چرا بازنشستگان به چرخه کار باز می گردند؟» را منتشر کرد و در ستون یادداشت عنوان های «عذرخواهی به خاطر برگزاری به موقع کنسرت» به قلم بابک خوشجان و «به لیست مورد حمایت اصلاح طلبان رای دهیم!» نوشته صادق زیباکلام را برجسته کرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: