کد خبر: ۶۲۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۵ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - 08 February 2016
محمدعلی سهمانی مدیرعامل بانک توسعه تعاون گفت : تعاونگران رکن اصلی رونق اقتصادی در دوران پسابرجام می باشند
محمدعلی سهمانی مدیرعامل بانک توسعه تعاون  گفت  : تعاونگران رکن اصلی رونق اقتصادی در دوران پسابرجام می باشند

مدیرعامل بانک توسعه تعاون درهمایش سیاست‌ها و ظرفیت های صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون در پساتحریم که در  قشم برگزار گردید با بیان این مطلب افزود : تعاونی‌های فعال درمنطقه آزاد قشم و استان هرمزگان به‌عنوان یکی از مستعدترین مناطق در توسعه شرکت‌های تعاونی، باید ازرونق بیشتری برخوردار شوند.

وی با اشاره به افزایش 30 درصدی اعطای تسهیلات بانک توسعه تعاون نسبت به مدت مشابه سال قبل، افزود: هم‌اینک سهم مناطق آزاد از دریافت اینگونه تسهیلات یک درصد است که انتظار می رود با رفع تحریم‌ها و اجرای برجام، زمینه لازم برای استفاده هر چه بیشتر از این تسهیلات فراهم گردد .

وی افزود : اکنون شاهد رونق دوباره بازار هرمزگان و قشم به‌خصوص در دوران پسابرجام هستیم و نخستین مناطقی که از مزیت‌های رفع تحریم‌ها بهره می‌گیرند، مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و نقاط مرزی هستند.

سهمانی اظهار داشت: باروی کار آمدن دولت یازدهم، روند سرمایه‌گذاری‌ها افزایش‌یافته است و امیدواریم با استفاده صحیح از منابع موجود و برقراری ارتباط اقتصادی با دیگر کشورها، به سمت رونق اقتصادی و افزایش تولید حرکت کنیم.

شایان ذکر است همایش سیاست ها و ظرفیت های صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون با حضور معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل بانک توسعه تعاون، مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون ، مدیران مناطق شش گانه بانک و جمعی از مدیران کل تعاون سراسر کشور  در جزیره قشم برگزار شد.
گفتنی است در این همایش تفاهم‌نامه سه‌جانبه مابین وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی ، بانک توسعه تعاون و صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری باهدف تأمین مالی و حمایت از تعاونی‌های منطقه آزاد قشم با حضور طرفین منعقد گردید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: