کد خبر: ۶۱۳۵۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۰ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - 23 January 2016
مدير عامل بيمه ما خبر داد
بانکداری ایرانی - بيمه ما 70درصد از سود پيش بيني شده خود را در شش ماه ابتداي محقق كرد. اين شركت توانست 308 ريال از سود سالانه را در نيمي از سال پوشش دهد.
مدیر عامل بیمه ما بانکداری ایرانی –  بيمه ما 70درصد  از سود پيش بيني شده خود را در شش ماه ابتداي محقق كرد.  اين شركت  توانست 308 ريال از سود سالانه را در نيمي از سال  پوشش دهد. 

مدیرعامل شرکت بیمه ما  امروز در جمع خبرنگاران طي گزارشي از عملكرد شركت‌ در سال 95  از افزايش سرمايه 300درصدي بيمه ما خبر داد و اعلام كرد كه سرمايه شركت از 100ميليارد ريال به 400ميليارد ريال در پايان سال مي رسد .

مجید صفدری افزود: حق بیمه شرکت در 10 ماه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با رشد 36 درصدی همراه شده و برنامه افزایش سرمایه شرکت به مبلغ 400 میلیارد تومان تا پایان سال 95 اجرا خواهد شد.

صفدری با شاره به این که حق تولید کننده در صنعت بیمه ایران محفوظ نیست و هر شرکتی می تواند به راحتی و بدون داشتن پیگرد قانونی،محصول شرکتی دیگر را به مشتریان خود عرضه کند، عنوان كرد: شرکت بیمه ما در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی اقدام به ایجاد بیمه تروریستی زائران در برابر تروریست ها کرد. این رشته بیمه ای اولین بار توسط شرکت مربوطه ایجاد شد اما دیگر شرکت ها از ان کپی برداری کردند و به مشتریان عرضه کردند.

وی به برقراری فروش متقاطع بیمه و بانکی اشاره کرد و خاطر نشان کرد: اینگونه همکاری در تمامی کشورها رایج است و این روش در ایران نوپاست و در حال حاضر 167 میز بیمه ای در بانک ها و تعدادی باجه فعال شده و در فروش بیمه نامه به صورت متقاطع ، افراد مختلفی اعم از بانک،مشتری ،بازاریاب، شرکت بیمه و...ذینفع هستند که باید منافع هر بخش را از منظر خود طیف مربوط شناسایی و اجرایی کرد

مدیر عامل بیمه ما به بررسي  رشد 36 درصدی حق بیمه تولیدی این شرکت در 10 ماهه ابتدای سال نسبت به سال گذشته پرداخت و عنوان کرد :  نسبت خسارت شرکت نیز در این مدت 32درصد بوده است . ترکیب پرتفوی این شرکت بالغ بر 15.2درصد آتش سوزی ،8.32درصد بدنه،2.3 درصد حوادث،18.39درصد ثالث،5.86درصد مسئولیت،4.92درصد درمان و 35درصد عمر است.

صفدري در بخش دیگری از سخنان خود از  دستیابی به ضریب نفوذ 7.5درصد را بر اساس چشم اندازهای 1404 امکان پذیر خبر داد و در پاسخ به این پرسش که بعد از سال ها ضریب نفوذ بیمه به سختی به 2درصد رسیده و چگونه ممکن است با چنین سرعتی پیش برویم اذعان دارد که پتانسیل این جهش در کشو وجود دارد و باید فرهنگ بیمه را همگانی کنیم و با ایجاد پشتوانه های قوی و اطمینان بخشی به مردم حرکت کنیم. وی به لزوم توسعه فرهنگ بیمه و تعامل با کشورهای اطراف به افزایش ضریب بیمه کمک کند، گفت: جلب اعتماد از دیگر عواملی است که می تواند به افزایش ضریب بیمه منجر شود.

در ادامه،  مدیرعامل بیمه ما معتقد است با تعلق 23.5 درصد پرتفوی بیمه ای این شرکت به گروه ملت این شرکت به کپتیو مبتلا نیست .

مجید صفدری مدیرعامل بیمه ما در نشست خبری در پاسخ به سوالی مبنی بر این که با توجه به اینکه بالغ بر 203 میلیارد ریال از بدهی های بیمه ما در شش ماهه ابتدای سال متعلق به شرکت های گروه ملت است آیا برای مراقبت از کپتیو داخل شرکت برنامه ای را مد نظر قرار داده اید عنوان می کند که با 23.5درصد پرتفوی شرکت که توسط شرکت های زیر مجموعه به وجود آمده است این شرکت مبتلا به این عارضه نیست .وی در تکمیل سخنان این بخش اذعان دارد که سهم بازار بیمه ما به هر قیمتی افزایش نخواهد یافت و این سهم با جذب مشتریان جدید گسترش خواهد یافت .به گفته وی افزایش سهم بازار را بدون نرخ شکنی و دامپینگ دنبال خواهیم کرد .

گفتني است كه شرکت های كپتيو شركتهاي هستند كه موسسات بزرگ تأسیس می کنند و تأمین مالی ریسک های مربوط به آن موسسه را برعهده مي گيرند. اين نوع شركت ها براي تامين نيازهاي بيمه اي  به خود بيمه گري مبتلا مي شوند و حساب خود را از حساب شركت هاي بيمه گري جدا مي كنند و دچار مشكل مي شوند.








نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: