کد خبر: ۶۰۴۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۷ - ۲۴ دی ۱۳۹۴ - 14 January 2016
معاون بین الملل بانک پارسیان مطرح کرد:
وی افزود: همانطور که دکتر پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان پیشتر در همایش بانکداری الکترونیکی اظهار داشت ، با کارگزاران بانک های مختلف اروپایی توافق هایی انجام شده است. برهمین اساس،آماده همکاری و برقراری ارتباط , با کارگزاران جدید وبرقراری ارتباط و همکار مجدد با کارگزاران قدیمی هستیم.
معاون امور بین الملل بانک پارسیان، آخرین اقدامات بانکی برای دوران پسابرجام را اعلام کرد.

 منصور تفضلی معاون بین الملل بانک , درباره آخرین اقدامات بانکی برای دوران پسابرجام گفت: با توجه به دعوت اتاق بازرگانی و مهندس جلال پور و با حضور تخت روانچی از وزارت امور خارجه و مدیران عامل پنج بانک پارسیان – پاسارگاد – تجارت – سامان و خاورمیانه , جلسه ای در این باره برگزار شد.

وی افزود:  همانطور که دکتر پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان پیشتر در همایش بانکداری الکترونیکی اظهار داشت ، با کارگزاران بانک های مختلف اروپایی توافق هایی انجام شده است. برهمین اساس،آماده همکاری و برقراری ارتباط , با کارگزاران جدید وبرقراری ارتباط و همکار مجدد با کارگزاران قدیمی هستیم.

تفضلی ادامه داد: همچنین مقرر شد حسابهای 9 بانک فعال شده و در واقع حدود 20 بانک آمادگی خود را برای کار کردن برای دوران پسابرجام اعلام کردند.

معاون امور بین الملل بانک پارسیان تصریح کرد: ما آماده آغاز به کار پس از اجرای برجام (طبق اطلاعاتی که داده شده کمتر از ده روز آینده اتفاق می افتد) هستیم .

به گفته وی، هدف ما این است که از روز اول اجرای برجام کارها بر اساس میزان پایبندی طرفین به تعهدات خود  شروع شود. 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: