کد خبر: ۶۰۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۸ - ۲۱ دی ۱۳۹۴ - 11 January 2016
در منطقه شمال‌غرب نیز امروز افزایش ابر و از بعدازظهر فردا در دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز و به تدریج در شمال‌شرق افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.
طبق اطلاعات نقشه‌های هواشناسی از امروز تا روز پنج‌شنبه هفته جاری افزایش نسبی دما در نیمه شمالی کشور به ویژه سواحل دریای خزر رخ می‌دهد، همچنین روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش می‌یابد.

به گزارش  فارس، بررسی نقشه‌های همدیدی و هواشناسی، نشان دهنده خروج پوشش ابرها از شمال‌شرق کشور ‌‌است.

در منطقه شمال‌غرب نیز امروز افزایش ابر و از بعدازظهر فردا در دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز و به تدریج در شمال‌شرق افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

اواخر وقت روز سه‌شنبه موج ضعیفی از مناطق جنوبی کشور عبور کرده و روز چهارشنبه سبب بارش پراکنده و خفیف در استان‌های بوشهر، جنوب فارس، هرمزگان و به تدریج جنوب سیستان و بلوچستان و کرمان می‌شود.

از امروز تا روز پنج‌شنبه افزایش نسبی دما در نیمه شمالی کشور به ویژه سواحل دریای خزر رخ می‌دهد.

پیش‌بینی می‌شود روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه هفته جاری آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش یابد.

آسمان استان تهران روز آینده کمی ابری در پاره‌ای نقاط غبار صبحگاهی و در بعدازظهر افزایش ابر همراه با وزش باد و در ارتفاعات ابری با احتمال بارش پیش‌بینی می‌شود، بیشینه و کمینه دما در این استان فردا به ترتیب 12 درجه و 2 درجه است؛ همچنین روز چهارشنبه هفته جاری آسمان استان تهران نیمه‌ابری همراه با غبار محلی پیش‌بینی می‌شود.

استان‌های چهارمحال و بختیاری و همدان با دمای 4 درجه زیر صفر، ‌‌کردستان با دمای 5 درجه زیر صفر و کهگیلویه و بویراحمد با دمای 6 درجه زیر صفر، روز آینده سردترین استان‌های کشور هستند.

‌‌استان‌های خوزستان، سیستان و بلوچستان و یزد با دمای 18 درجه بالای صفر و هرمزگان با دمای 24 درجه بالای صفر، فردا گرمترین استان‌های کشور خواهند بود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: