کد خبر: ۶۰۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۹ - ۲۱ دی ۱۳۹۴ - 11 January 2016
برای آنچه خودش بااشتباهاتش در زندگی شخصی ایجاد کرده و سرک کشی فرد یا افرادی که مشخص نیست به چه دلیلی در پی انتقام از این گلر جوان بوده اند ، حالا سوشا را در مسیری عجیب قرار داده است و او دیگر نمی تواند برای پرسپولیس بازی کند.
به گزارش خبرآنلاین حتی قبل از بازداشت سوشا مکانی می شد پیش بینی کرد که دیگر این بازیکن جایی در آینده پرسپولیس ندارد و باید از جمع قرمزها جدا شود اما بازگشت برانکو ایوانکوویچ حرف های کوتاه سرمربی در جمع خبرنگاران درباره سرنوشت گلر تیمش که حالا جلد روزنامه پیروزی شده ، تقریبا خیال همه را راحت می کند. سوشا که عصر یکشنبه از زندان آزاد شد اما ساعت ها پشت در اوین ماند تا عکاسان دست از سرش بر دارند و بتواند با آرامش از محدوده زندان خارج شود و عکس جلوی در زندانش را کسی نداشته باشد ، بعد از آزادی یک راست به امام زاده صالح رفته و زیارت کرده است.

 او اما بعد از حدود یک هفته حضور در زندان ، متوجه شده سرنوشت فوتبالی اش به کلی عوض شده. برای آنچه خودش بااشتباهاتش در زندگی شخصی ایجاد کرده  و سرک کشی فرد یا افرادی که مشخص نیست به چه دلیلی در پی انتقام از این گلر جوان بوده اند ، حالا سوشا را در مسیری عجیب قرار داده است و او دیگر نمی تواند برای پرسپولیس بازی کند.

اینکه تا زمان صدور حکم نهایی پرونده اش شاید حتی نتواند فوتبال بازی کند هم قابل پیش بینی است و سوشا باید تنها و تنها به انتظار سرنوشتش بنشیند. حالا همه اهالی فوتبال باید او را یاری کنند تا اقلا به سرنوشت مجاهد خضیراوی دچار نشود و بتواند بعد از طی کردن مدت قانونی مجازاتش که دادگاه بزودی تشخیص می دهد و اعلام می کند ، او با درس گرفتن از اشتباهات گذشته اش برگردد و دوباره فوتبال بازی کند.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: