کد خبر: ۵۹۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۶ - ۱۴ دی ۱۳۹۴ - 04 January 2016
جشنواره فرهنگی خانوادگی عترت با حضور معاون امور مناطق، مدیر کل روابط عمومی و حوزه مدیریت و مسئول انتصابات بانک مهر اقتصاد در زنجان برگزار شد.
بانکداری ایرانی –جشنواره فرهنگی خانوادگی عترت با حضور معاون امور مناطق، مدیر کل روابط عمومی و حوزه مدیریت و مسئول انتصابات بانک مهر اقتصاد در زنجان برگزار شد.

 جواد حاجی مزدارانی - معاون امور مناطق بانک - در این مراسم با تاکید بر ظرفیت های بالقوه و توان تخصصی نیروی انسانی در بانک، گفت: بر اساس برنامه ها و چشم انداز تعریف شده، انشا ا... بانک مهر اقتصاد در سه ساله آینده جز 5 بانک برتر کشور خواهد بود.

وی با بیان اینکه کارکنان بانک مهر اقتصاد سرمایه اصلی این بانک هستند، اظهار کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته طی سه سال آینده خدمات رفاهی همکاران هم سطح سایر کارکنان شبکه ی بانکی کشور خواهد شد.  

حاجی مزدارانی با بیان اینکه توجه به نیازها و خواسته های کارکنان مهمترین گام برای رسیدن به اهداف عالیه این مجموعه است، گفت: خوشبختانه با روحیه بسیجی، انقلابی و سلامت اداری که در بانک مهر اقتصاد وجود دارد می توان با نیروهای شایسته ای که وجود دارد و به کار گیری تمامی قابلیت ها، بهره وری بانک را افزایش داد.

در ادامه، منصور شیخ الاسلامی - مدیر کل روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک - مرد و زن را مکمل یکدیگر در نظام خلقت عنوان کرد و گفت: مسئولیت زن و مرد در اسلام بر سه محور فرد، خانواده و اجتماع بروز و ظهور می یابد که هر سه این عوامل کلیدی بوده و باید جدی تلقی شوند. 
شیخ الاسلامی تصریح کرد: زندگی هر یک از ما ابعاد گوناگونی دارد که خانواده مهمترین وجه آن است و در خانواده نیز زنان نقشی اساسی و تاثیرگذار ایفا می کنند.

وی با بیان اینکه بانک مهر اقتصاد برنامه های مناسبی در زمینه های فرهنگی در دستور کار دارد، ادامه داد: خانواده مهمترین عنصر زندگی اجتماعی است که غفلت از جایگاه و نقش آن لطمات جبران ناپذیری به بار خواهد آورد. 

مدیر کل روابط عمومی و حوزه مدیریت نقش همسران و خانواده کارکنان را در موفقیت بانک بی بدیل دانست و ابراز داشت: خدمات مطلوب این بانک مرهون جلب اعتماد عمومی، زحمات کارکنان و همراهی خانواده های آنها بوده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بی شک تمامی دستاوردها، موفقیت ها و اجرای برنامه هایی چون حمایت از طرح های اقتصاد مقاومتی بدون همت همکاران تلاشگر این بانک و همراهی خانواده های آنان محقق نمی شد.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام و المسلمین دوست محمدی از اساتید حوزه و دانشگاه مطالبی در خصوص بهبود روابط همسران، وظایف همسران نسبت به یکدیگر، نقش خانواده در جامعه اسلامی و اهمیت رعایت موازین اسلامی در خانواده ارائه کرد.

عبدالرضا خاتمی – مدیر کل شعب استان زنجان - نیز در این مراسم، ابراز داشت: بانک مهر اقتصاد مجموعه ای ارزش محور و اخلاق مدار است که خدمت گذاری به عموم مردم را در اولویت برنامه های خود قرارداده و همین امر مسئولیت خانواده کارکنان را سنگین تر نموده، چرا که حمایت خانواده ها و برخورداری از محیطی آرام در خانه می تواند فرصت خدمت گذاری مطلوب در محل کار را فراهم سازد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: