کد خبر: ۵۵۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۵ - ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - 28 November 2015
سرپرست اداره کل شیلات استان سیستان و بلوچستان به طرح‌ها و پروژه‌های بزرگ و در حال انجام شیلاتی در منطقه مانند پرورش خیار دریایی توسط سرمایه گذاران چینی و پرورش ماهیان دریایی در قفس اشاره کرد و گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده تا ۲۰ آذرماه سال جاری به آب اندازی قفس‌ها انجام خواهد شد.
بانکداری ایرانی ـ سرویس گردشگری و مناطق آزاد: نخستین جلسه هم‌اندیشی درخصوص تسهیل سرمایه‌گذاری آبزی‏‎پروران و تعیین تکلیف اراضی مستعد پرورش میگو با حضور مدیرکل واگذاری اراضی سازمان اراضی کشور و جمعی از سرمایه‌گذاران حوزه آبزی پروری در شیلات استان سیستان وبلوچستان برگزار شد.

گلشنی سرپرست اداره کل شیلات استان سیستان و بلوچستان گزارشی از ظرفیت‌های آبزی پروری مانند پرورش میگو، جلبک، خیار دریایی، پرورش ماهیان دریایی در قفس و تاثیر آن در امنیت و اشتغال منطقه ارائه کرد و از مدیرکل واگذاری اراضی کشور خواست تا با تعیین تکلیف و واگذاری اراضی مستعد پرورش آبزیان به سرمایه گذاران سبب دلگرمی و اطمینان خاطر آنها گردند.

وی همچنین به طرح‌ها و پروژه‌های بزرگ و در حال انجام شیلاتی در منطقه مانند پرورش خیار دریایی توسط سرمایه گذاران چینی و پرورش ماهیان دریایی در قفس اشاره کرد و گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده تا ۲۰ آذرماه سال جاری به آب اندازی قفس‌ها انجام خواهد شد.

گلشنی با توجه به نگاهی که مسئولان کشوری‌، استانی و شهرستانی از جمله استاندار و فرماندار چابهار به توسعه این پروژه‌ها دارند و هم‌گرایی که بین مسئولان دستگاه‌های مختلف و سرمایه‌گذاران ایجاد شده اظهار امیدواری کرد که توسعه سواحل مکران که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز است هرچه زودتر عملیاتی شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: