کد خبر: ۵۵۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۹ - ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - 22 November 2015
توصیه دلسوزانه جنابعالی به همه خانواده فوتبال مبنی بر دوری از حواشی و معرفی چهره زیبا و ارزشمند فرهنگی فوتبال از طریق رفتار اخلاقی و انسانی و اسلامی اعضای خانواده فوتبال به آحاد جامعه دلنشین و کارساز است.
مهدی تاج نایب رئیس فدراسیون و رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران با درخواست علی دایی مبنی بر برگزاری تورنمنت‌هایی به نام شهدا و نامگذاری هفته هایی از لیگ برتر به نام شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس موافقت کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از سازمان لیگ فوتبال ایران، رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران همچنین در نامه جداگانه‌ای از علی دایی قدردانی کرد.

متن این نامه به شرح ذیل است: نامه دلسوزانه و خردمندانه جنابعالی که در آن با نگاهی متعهدانه ترویج فرهنگ غنی ایرانی و روح همدلی در جامعه فوتبال تاکید شده دریافت شد.

توصیه دلسوزانه جنابعالی به همه خانواده فوتبال مبنی بر دوری از حواشی و معرفی چهره زیبا و ارزشمند فرهنگی فوتبال از طریق رفتار اخلاقی و انسانی و اسلامی اعضای خانواده فوتبال به آحاد جامعه دلنشین و کارساز است.

توجه جوانمردانه شما به قهرمانان واقعی یعنی شهدای عزیز بویژه شهدای ورزشکار و شهدای فوتبالیست پیوند شرافتمندانه جامعه فوتبال را با خیل ایثارگران و راست قامتان جاوید یعنی شهیدان انقلاب اسلامی تبیین کرد.

بسیار مفتخریم چهره پرافتخاری همچون شما با نامه ارسالی وظیفه و مسئولیت همگان را به زنده نگهداشتن نام و یاد و اندیشه‌ها و اهداف شهیدان بزرگوار توصیه و تاکید کردید.

سازمان لیگ فوتبال ایران در راستای ترویج فرهنگ ایمان و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس با برنامه ریزی همه جانبه در هفته‌های مختلف از طریق برنامه‌های مختلف به این امر اهتمام ورزیده و در راستای بزرگداشت کنگره شهدای ورزشکار نیز با همکاری سازمان بسیج ورزشکاران و دیگر نهادها بخش کوچکی از رسالت جامعه فوتبال را به عمل درآورده است و درهمین راستا سازمان لیگ جام شهدا را در آغاز بنا نهاد و امیدواریم همه ساله با همکاری عزیزان و بزرگانی چون شما و باشگاه‌ها و هیأت‌های فوتبال آن را تداوم بخشیم.

پیشنهاد ارزشمند شما مبنی بر نامگذاری هفته های مسابقات به نام شهدای فوتبالیست یا برگزاری تورنمنت‌ها و یادواره در کمیته روابط عمومی و امور فرهنگی پیگیری شد و آمادگی داریم با همکاری هیات فوتبال استان های ذیربط و باشگاه‌های مربوطه اقدامات لازم دنبال شود.

خدای بزرگ یار شما و بازوی خیبر گشای امام علی (ع) مدد رسان شما باد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: