کد خبر: ۵۵۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۹ - ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - 22 November 2015
مدیرعامل بانک شهر با تاکید بر اهمیت رضایت شهروندان در توسعه پایدار شهری، ارائه خدمات بانکی الکترونیک را از اقدامات مهم این بانک در جلب رضایت شهروندان دانست.
مدیرعامل بانک شهر با تاکید بر اهمیت رضایت شهروندان در توسعه پایدار شهری، ارائه خدمات بانکی الکترونیک را از اقدامات مهم این بانک در جلب رضایت شهروندان دانست.

 دکتر حسین محمدپورزرندی با بیان این مطلب اظهار کرد: حمایت بانک شهر از پروژه‌های مختلف شهرداری‌های کلانشهرهاست، افزود: شهرداری‌ها به عنوان سهام‌داران اصلی بانک شهر هستند و این بانک نیز با حمایت از پروژه‌های مختلف عمرانی، حمل و نقل و غیره، سعی در ارتقاء سطح کیفی زندگی شهروندان دارد.

مدیرعامل بانک شهر با اشاره به اينکه در زمينه سرمايه‌گذاري داخلی نيز يکی از مهم‌ترين راهکارها، ارتقاء مشارکت مردمی از طريق اعتمادسازی و فراهم کردن بسترها و سازوکارهای مورد نياز است، افزود: مشارکت مردمي، به معناي همکاری داوطلبانه شهروندان در برنامه‌ريزی جوامع است که زمینه توسعه شهری را در تمامی ابعاد فراهم می‌آورد.

پورزرندی با بيان اين که ورود مقوله مشارکت مردم در الگوها و روش‌های برنامه‌ريزی و شهرسازی در دوره اخير، متأثر از تحولات ديدگاه‌هاي سياسی درباره کارآمدی و نقش دولت‌ها و بخش عمومی در زندگی اجتماعی است؛ افزود: با طرح ايده‌‌ها و رهيافت‌هايی مانند توسعه انسانی و رهيافت انسان‌محور توسط سازمان يونسکو، لزوم مشارکت مردمی، بيش از پيش، مورد تأکيد قرار گرفته است.

رئيس انجمن علمی اقتصاد شهری ايران با تأکيد بر اين که از نظر بانک جهانی، مشارکت، فرايندی است که از طريق آن، بهره‌وران، کنترل خود را بر روند برنامه‌های توسعه، تصميم‌ها و منابعی که مرتبط با برنامه‌ريزی است، با هم تقسيم می‌کنند، ادامه داد: امروزه در برنامه‌ريزی شهری، مشارکت مردم يکی از نيازهای اساسی برنامه‌ريزی است.


کانال تلگرام رسمی خبرگزاری دانشجو
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: