کد خبر: ۵۵۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۵ - ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - 20 November 2015
شینگ پینگ چینگ سفیر کشور چین در راس هیات بلند پایه اقتصادی از ظرفیت های صنعتی، تولیدی، گردشگری و تجاری بندر چابهار بازدید کرد.
بانکداری ایرانی ـ سرویس گردشگری و مناطق آزاد: مدیر عامل سازمان منطقه آزاد چابهار در این خصوص گفت: این سفر با هدف توسعه روابط و همکاری های تجاری صورت گرفته است.

حامد علی مبارکی افزود: سفیر کشور چین و هیات همراه از صنایع فاز کارگاهی، سایت پتروشیمی و پالایشگاه، مراکز تجاری و اماکن تفریحی و گردشگری بازدید به عمل آورد و از نزدیک با روند کاری صنایع و دیگر ظرفیت های مختلف این منطقه آشنا شد.

سفیر کشور چین و هیات همراه در ادامه این بازدید از تاسیسات و پروژه ی توسعه بنادر چابهار(اسکله های شهید بهشتی و شهید کلانتری) دیدن کردند.

مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان در این بازدید ضمن استقبال از هیات چینی در خصوص نحوه اجرای پروژه ی توسعه بنادر و ظرفیت های ترانزیتی بنادر توضیحاتی ارائه و به سوالات آنان پاسخ داد.

'شینگ پینگ چینگ' نیز در نشستی با معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان چابهار با موقعیت استراتژیک و ظرفیت های مختلف سرمایه گذاری آشنا شد.

شایان ذکر است سفیر کشور چین و هیات همراه در روز جاری نشست جداگانه ای با مبارکی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار خواهد داشت.
چابهار در 700 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: