کد خبر: ۵۳۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۴ - ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - 07 November 2015
رفیعی در خصوص خدمات بانکداری الکترونیک در بانکپاسارگاد خاطرنشان کرد: ارایه انواع خدمات بانکداری‌الکترونیک در بانک‌پاسارگاد، با امنیت و سرعت بسیار خوب، هم‌میهنان گرامی را از رفت‌ و آمد به شعبه‌ها بی‌نیاز کرده‌است. از این‌رو هم‌میهنان گرامی به ویژه جانبازان و معلولان عزیز برای رفاه حال بیشتر می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند. برخی از این خدمات عبارتند از بانکداری مجازی، اینترنت‌بانک، کارت مجازی، پرداخت امن، پرداخت همراه بانک، آنی بانک پاسارگاد، اس ام اس بانک، تلفن بانک و ... .
بانک‌پاسارگاد در راستای ایفای رسالت‌های اجتماعی خود، برای تسهیل در تردد معلولان و جانبازان گرامی کشور و بهره‌مندی این عزیزان از خدمات این بانک، اقدام به مناسب‌‌سازی و تجهیز تعدادی از شعبه‌های خود کرد.

 خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌عمومی این بانک، ضمن اعلام این خبر گفت: بانک‌پاسارگاد در راستای ایفای رسالت‌های اجتماعی خود، اقدام به مناسب‌سازی برخی از شعبه‌های خود برای تردد جانبازان و معلولان گرامی کرد. این اقدام با تجهیز این شعبه‌ها‌ به رمپ، آسانسور یا جک بالابر، هم‌سطح کردن شعبه با پیاده‌رو و ... صورت گرفته‌است.

وی ادامه داد: تاکنون 124 شعبه از شعبه‌های بانک‌پاسارگاد برای این امر، مجهز شده‌اند و تجهیز سایر شعبه‌ها نیز ادامه دارد.

رفیعی در خصوص خدمات بانکداری الکترونیک در بانک پاسارگاد خاطرنشان کرد: ارایه انواع خدمات بانکداری‌الکترونیک در بانک‌پاسارگاد، با امنیت و سرعت بسیار خوب، هم‌میهنان گرامی را از رفت‌ و آمد به شعبه‌ها بی‌نیاز کرده‌است. از این‌رو هم‌میهنان گرامی به ویژه جانبازان و معلولان عزیز برای رفاه حال بیشتر می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند. برخی از این خدمات عبارتند از بانکداری مجازی، اینترنت‌بانک، کارت مجازی، پرداخت امن، پرداخت همراه بانک، آنی بانک پاسارگاد، اس ام اس بانک، تلفن بانک و ... .

مدیر روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد در پایان تصریح کرد: هم‌میهنان گرامی می‌توانند برای اطلاع از شعبه‌های مذکور، با مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک‌پاسارگاد به شماره 82890 تماس حاصل کنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: