کد خبر: ۵۳۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۸ - ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - 28 October 2015
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: توجه به گردشگری سلامت و توریسم درمانی و افزایش کیفی خدمات بیمارستانی از طرح های مهم توسعه خدمات درمانی کیش است.
بانکداری ایرانی ـ سرویس گردشگری و مناطق آزاد: علی اصغر مونسان در جریان بازدید از بخش های مختلف بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش در جمع خبرنگاران با تقدیر از تلاش کادر درمانی این بیمارستان اظهار کرد: آنچه که در بخش تجهیزات و زیر ساخت ها مورد نیاز بود انجام داده ایم اما باقی کارها با کادر بیمارستان است که باید در این زمینه بیشتر تلاش شود.

وی اضافه کرد: تجهیزات دستگاه هایی بی جان هستند و آنچه به این دستگاه ها جان می دهد تلاش و زحمت پزشکان و پرستاران متخصص است که این مجموعه در کنار هم همان ارائه خدمات با کیفیت است ، اگر تجهیزات تامین شود ولی در بخش نرم افزاری و نیروی انسانی پیشرفت نداشته باشیم ارائه خدمات با کیفیت اتفاق نخواهد افتاد .

مونسان با تاکید بر اینکه در بخش نیروی انسانی باید کیفیت بیمارستان بیش از پیش افزایش پیدا کند افزود : زحمت زیادی برای تامین نیروی انسانی متخصص و کار آمد کشیده شده است که امیدواریم با تلاش مدیریت ، بیمارستان کیش به نقظه ای برسد که در داخل کشور سرآمد باشد.

وی با بیان اینکه نمی توان بیمارستان کیش را با بیمارستان های داخل کشور مقایسه کرد گفت: محیط جزیره کوچک است و کوچکترین خطای پزشکی برجسته می شود ، برخی دوستان نیز غیرکارشناسانه وارد گمانه زنی ها می شوند ، تلاش ما این است که بیمارستانی سرآمد و پایلوت در کشور داشته باشیم.

وی در مورد گردشگری سلامت و توریسم درمانی گفت : یکی از موضوعات مورد توجه موضوع توریسم درمانی است که همچنان پیگیر آن هستیم که امیدواریم در فضای جدید پساتحریم اثرات آن را در این حوزه ببینیم .

برقراری پرواز کیش - عمان
مونسان از برقراری پرواز کیش -عمان در آینده نزدیک از طریق خط پروازی کیش ایر خبر داد و افزود : در شرایط کنونی بیمارانی از عمان در بیمارستان کیش پذیرش می شوند که با برقراری این پرواز می توان شاهد رونق توریسم درمانی بود .

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش تاکید کرد: برقراری خط پروازی بین جزیره کیش و عمان و ورود گردشگران خارجی به کشور فرصت مناسبی برای تبلیغ فعالیت ها و امکانات درمانی بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش است.

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش دارای 64 تخت پذیرش بیمار و همچنین کلینیک های تخصصی در بخش های مختلف داخلی ، اطفال ، زنان و زایمان ، مراقبت های ویژه CCU، ICU، اتاق عمل مجهز ، کلینیک کبدی ، اتاق ایزوله و مرکز امحا زباله بیمارستانی است.

بخش لیزر درمانی ، آندوسکوپی و کولونوسکوپی ، فیزیوتراپی ، اکوکاردیوگرافی ، بخش بازتوانی قلب ، سنگ شکن ، سنجش تراکم استخوان ، دیالیز ، داروخانه و آزمایشگاه شبانه روزی از دیگر امکانات این مجتمع درمانی است.

جزیره کیش با 91 کیلومتر مربع مساحت در قلب خلیج فارس سالانه پذیرای بیش از یک میلیون و 500 هزار گردشگر داخلی و خارجی است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: