کد خبر: ۵۲۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۴ - ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - 25 October 2015
پروژه پردیس سینمایی منطقه آزاد اروند کلنگ خورد.
بانکداری ایرانی ـ سرویس گردشگری و مناطق آزاد: با حضور جمعی از مسؤولان منطقه آزاد اروند، فرماندار ویژه شهرستان آبادان و هنرمندان منطقه مجموعه پردیس سینمایی کلنگ خورد.

این پروژه به مساحت 70 هزار متر مربع زیربنا شامل سه سالن سینمایی به گنجایش 1500نفر، سالن تئاتر با گنجایش 300 نفر و اقامتگاهی شامل 170 اتاق است. 

این پروژه در یک فاز انجام می‌گیرد و مبلغی بیش از 100میلیارد تومان برای آن پیش‌بینی شده است.
حمید فرخ‌نژاد بازیگر سینما در این مراسم گفت: آبادان هنوز جانباز دفاع مقدس است، زخمی است و از جانب خیلی‌ها فراموش شده است.

این کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون در حاشیه کلنگ‌زنی پردیس سینمایی در منطقه آزاد اروند در جمع خبرنگاران به سابقه دیرینه هنری و فرهنگی آبادان اشاره کرد و گفت: حیف است منطقه‌ای با ویژگی‌های فرهنگی، اجتماعی و زیربنایی فراوان داشته باشیم و نتوانیم از آن استفاده کنیم.

وی یادآوری کرد: شهرستان آبادان در هست سال دفاع مقدس بودجه عمرانی نداشته، تحلیل رفته و بسیاری از کارشناسان و هنرمندان از این منطقه مهاجرت کرده و خارج شده‌اند و تنها راه بهبودی آن نگاه ویژه و کمک تمامی مسؤولان با همکاری یک دیگر است.

فرخ‌نژاد با تاکید بر حساسیت‌های مرزی منطقه آزاد اروند ادامه داد: با قاطعیت بیان می‌کنم امنیت، آرامش، معیشت، اقتصاد و اجتماع ارتباط مستقیم با فرهنگ و هنر دارد. 

او خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های فرهنگی شهر روزبه‌روز بیشتر خواهد شد به شرط آن که پروژه‌های سازندگی و عمرانی به چند عکس و خبر در جراید و کلنگ‌زنی ختم نشود. ضمن این که برای بار اول است که پروژه‌ای عظیم و فرهنگی برای این شهر رقم خورده است و انتظار هنرمندان حضور مسؤولان است.

این بازیگر ضمن تشکر از تمامی مسؤولانی که با ایده پردیس سینمایی همراه شدند گفت: نمی‌توان از حمایت‌های استاندار خوزستان، مدیران منطقه آزاد اروند و مسؤولان شهرستان آبادان چشم پوشید. کما این که انتظار قشر هنرمند از تمامی مسؤولان حمایت همه جانبه از هنر و فرهنگ است.

کانال اختصاصی بانکداری ایرانی در تلگرام: https://telegram.me/bankdariirani
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: