کد خبر: ۵۲۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۷ - ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - 15 October 2015
رئیس‌کل بانک‌مرکزی درسومین روز حضور خود در اجلاس پاییزه صندوق بین‌المللی پول و بانک جهانی در لیما، پایتخت کشور پرو، با کریستین لاگارد رئیس صندوق بین‌المللی پول دیدار کرد.
 بانکداری ایرانی – سرویس بانک و بیمه ؛ رئیس‌کل بانک‌مرکزی درسومین روز حضور خود در اجلاس پاییزه صندوق بین‌المللی پول و بانک جهانی در لیما، پایتخت کشور پرو، با کریستین لاگارد رئیس صندوق بین‌المللی پول دیدار کرد.

 رئیس‌کل بانک‌مرکزی درسومین روز حضور خود در اجلاس پاییزه صندوق بین‌المللی پول و بانک جهانی در لیما، پایتخت کشور پرو، با  کریستین لاگارد رئیس صندوق بین‌المللی پول دیدار کرد.

دراین دیدار که دکتر مجرد نماینده ایران در صندوق بین‌المللی پول و هیئت بانک‌ مرکزی نیز حضور داشتند، دستاوردهای اقتصادی ایران و راه‌های خروج از رکود و ایجاد تحرک در بخش‌های تولیدی که در عین حال آثار سوء تورمی نداشته باشد مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

سیف همچنین در جلسه گروه کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا که با حضور خانم لاگارد و وزرای اقتصاد و رؤسای بانک‌های مرکزی کشورها تشکیل شده بود، سخنرانی کرد.

رئیس‌کل بانک مرکزی با برشمردن آثار رفع تحریم‌ها بر اقتصاد ایران، افزود: این امر آثار قابل توجهی بر اقتصاد منطقه و جهان نیز خواهد داشت.

وی همچنین بر اهمیت ایجاد فرصت‌های مناسب برای اقشار جامعه در زمینه‌های آموزش، اشتغال، بهداشت، شبکه‌های زیرساختی و دسترسی به خدمات دولتی تاکید کرد.

رئیس‌کل بانک مرکزی در ادامه دیدار با همتایان خود با روسای کل بانک‌های مرکزی اندونزی و عمان دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست‌ها موضوعات مورد علاقه طرفین و نحوه همکاری‌های دو جانبه دردوره پساتحریم مورد بحث و تبادل نظر قرارگرفت.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: