کد خبر: ۵۲۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۳ - ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - 14 October 2015
جنگنده هاي عراقي با همکاري سوريه محل استقرار سرکرده داعش را هدف قرار داده که طي اين حمله، وي به شدت زخمي شده و به ترکيه منتقل شده است.
اين منابع آگاه افزودند: بيست تروريست ديگر نيز در اين حمله به هلاکت رسيدند و سه تروريست ديگر نيز به شدت زخمي شده اند که حال جسماني آنها خطرناک توصيف شده است ، در بين اين سه نفر ابوبکر البغدادي سرکرده داعش مي باشد.

اين منابع افزودند: سرويسهاي اطلاعاتي آمريکا از همان زماني که اين گروه تروريستي را با همکاري رژيم صهيونيستي  و انگليس ايجاد کرد از آن حمايت کرده  است و با اموال و ثروتهاي کشورهاي قطر و عربستان سعودي از اين گروه تروريستي حمايت مالي کرده است.  

اين منابع افزودند: اين حمله در روز شنبه واقع شد و يک روز پس از حمله دو تن از معاونان البغدادي زخمي روي زمين مشاهده شده اند آنها اعتراف کردند ابوبکر البغدادي به شدت مجروح شده است و تاکيد کردند سرکرده داعش در کارواني به همراه دو تن از معاونان ديگرش در داخل خودرو، وسط کاروان بودند اين خودرو مملو از سلاح بوده است اما نکته تامل برانگيز اينجاست که نيروهاي عراقي ابوبکر البغدادي را درحالي که موهاي صورت خود را تراشيده بود ديده اند. /صدا و سیما

کانال اختصاصی بانکداری ایرانی در تلگرام: https://telegram.me/bankdariirani

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: