کد خبر: ۵۰۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۲ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - 21 September 2015
فرماندار‌ ویژه خرمشهر گفت: جهت افزایش ظرفیت پذیرش زائران در مرز عراق، طی جلسه‌ای با مسئولان این کشور طرحی مصوب شد که با تأمین اعتبار آن توسط منطقه آزاد اروند ۲۰ گیت گذرنامه عراق در پایانه مرزی بین‌المللی شلمچه مستقر می‌شود.
بانکداری ایرانی ـ سرویس گردشگری و مناطق آزاد: ولی‌الله حیاتی امروز در جلسه ستاد اربعین حسینی شهرستان خرمشهر، اظهار داشت: پروژه ایجاد روشنایی در مسیر پل نو به پایانه مرزی شلمچه در روزهای اخیر عملیاتی شد که برابر پیش‌بینی‌ها ظرف 1 ماه آینده به اتمام می‌رسد.

وی افزود: مدیران کمیته‌ها پیش از اربعین چالش‌های پیش روی زائران را برطرف و وظایف خود را با قید فوریت عملیاتی کنند.
رئیس ستاد اربعین حسینی خرمشهر، بیان کرد: 5 پارکینگ جهت رفاه حال زائران و ساماندهی خودروهای ورودی به شهرستان خرمشهر از اردوگاه شهید باکری تا پل نو توسط بنیاد مسکن در حال زیرسازی است.

وی عنوان کرد: جهت رفاه حال زائران ناتوان مسیر ریلی برای پل نو تا پایانه مرزی شلمچه پیش‌بینی‌شده که در اربعین حسینی امسال به زائران خدمت‌رسانی خواهد کرد.
حیاتی با اشاره به اینکه جاده کندرو مسیر پل نو تا مرز شلمچه به جاده امدادی تبدیل می‌شود، گفت: منطقه آزاد اروند این مسیر را بهسازی می‌کند و تنها خودروهای امدادی و واکنش سریع اجازه تردد از این جاده رادارند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر، اظهار داشت: زیرسازی و تأمین امکانات هر موقعیت به یک شهرستان واگذارشده که شهرداری تهران از در روزهای اخیر عملیات آماده‌سازی موقعیت خود را آغاز کرده است.
وی بیان کرد: همه دستگاه‌ها با همدلی چالش‌های پیش روی زائران اربعین حسینی را رفع و در جهت خدمت‌رسانی به زائران گام بردارند.

حیاتی افزود: برای افزایش ظرفیت پذیرش زائران در مرز عراق، طی جلسه‌ای با مسئولان این کشور طرحی مصوب شد که با تأمین اعتبار آن توسط منطقه آزاد اروند 20 گیت گذرنامه عراق در پایانه مرزی شلمچه مستقر می‌شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: