کد خبر: ۵۰۴۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۸ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - 16 September 2015
سرپرست عملیات حج شرکت فرودگاه‌های کشور گفت: تا پایان روز گذشته 60 هزار و 300 زائر ایرانی به سرزمین وحی اعزام شدند که فردا نیز با 5 پرواز از سه فرودگاه کشور آخرین گروه از حجاج به خانه خدا اعزام خواهند شد.
منوچهر سپاسی با بیان اینکه عملیات انتقال حجاج از اول شهریورماه از 19 فرودگاه کشور آغاز شد، گفت : پروازهای حج با سه شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی، ماهان، سعودی انجام می‌شود.

سپاسی با بیان اینکه عملیات بازگشت زائران نیز از 6 مهرماه با همین سه شرکت هواپیمایی
به 19 فرودگاه امام خمینی(ره)، شیراز، مشهد، تبریز، ارومیه، ساری، گرگان، اهواز، رشت، بندرعباس، کرمان، کرمانشاه، یزد، بوشهر، اردبیل، زاهدان، زنجان و همدان آغاز می‌شود، گفت: بازگشت زائران تا 26 مهرادامه خواهد داشت.

وی افزود : امروز نیز حجاج ایرانی با 6 پرواز و از چهار فرودگاه امام خمینی، اردبیل، اصفهان و یزد به عربستان اعزام می‌شوند و فردا پنجشنبه نیز با 5 پرواز، آخرین گروه از زائران از سه فرودگاه امام خمینی، اصفهان و اردبیل به سرزمین وحی اعزام خواهند شد و عملیات انتقال حجاج ایرانی به پایان می‌رسد.

سرپرست عملیات حجاج شرکت فرودگاه‌های کشور افزود : با انتقال آخرین گروه از حجاج ایرانی در روز پنجشنبه آمار زائران ایرانی در عربستان به حدود 64 هزار و زائر می‌رسد. 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: