کد خبر: ۴۹۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۶ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - 22 August 2015
به طور حتم این موفقیت ها حاصل یک کار گروهی است که با وجود همکاران توانمند و تلاشگر ما در مجموعه بانک مهر اقتصاد و همچنین حمایت های مدیر عامل محترم بانک اعتقاد دارم رسیدن به سکو های بالاتر دور از دسترس نخواهد بود.
در پایان دهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی که عصر سه شنبه(27 مردادماه) در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد لوح و تندیس برترین ها در سه بخش برنامه انتشاراتی ،ویژه ‎نامه و صفحه آرایی به روابط عمومی بانک مهراقتصاد رسید.

دهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی با همت انجمن متخصصان روابط عمومی و با همکاری دانشگاه‌ها، روابط عمومی وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی و دولتی در دو بخش رقابتی و آموزشی و در دو گروه تهرانی و استانی طی مراسمی عصر روز سه شنبه 27 مرداماه با حضور دکتر امیر خجسته، رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی،‌ حسن محرابی، مدیر کل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،‌ ‌اعضای هیات مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی و مدیران و کارشناسان روابط عمومی دستگاه های اجرایی و همچنین برگزیدگان این جشنواره برگزار شد که در پایان تندیس و لوح تقدیر جشنواره به برگزیدگان اهداء گردید.

بر این اساس بانک مهراقتصاد نیز در سه بخش برنامه انتشاراتی،ویژه نامه و صفحه آرایی به ترتیب در جایگاه های  نخست و دوم قرار گرفت که ضمن تقدیر و تشکر مسئولان برگزاری جشنواره از روابط عمومی بانک لوح و تندیس این عناوین به منصور شیخ الاسلامی رئیس اداره کل روابط عمومی بانک مهر اقتصاد اهداء گردید.

شیخ الاسلامی پس از دریافت این عناوین اظهار داشت: به طور حتم این موفقیت ها حاصل یک کار گروهی است که با وجود همکاران توانمند و تلاشگر ما در مجموعه بانک مهر اقتصاد و همچنین حمایت های مدیر عامل محترم بانک اعتقاد دارم رسیدن به سکو های بالاتر دور از دسترس نخواهد بود.

وی در ادامه نیز عنوان کرد: از این که روابط عمومی بانک مهر اقتصاد بار دیگر توانست شایستگی هایش را اثبات کند بسیار خوشحالم و امیدوارم در آینده نیز بتوانیم به لطف خدا و با همت،تلاش و کوشش بیشتر در جهت اهداف عالیه بانک گام های محکم موثرتری برداریم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: