کد خبر: ۴۸۸۹۳
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۷ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - 18 August 2015
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از تصمیمات اتخاذ شده برای تشکیل کارگروهی جهت بررسی مشکل صنعت کاغذ متشکل از نمایندگان چهار وزارتخانه و دو نماینده از کمیسیون فرهنگی خبر داد.
سیدعلی طاهری عنوان کرد: کمیسیون فرهنگی از حدود یک سال قبل برای بررسی مشکلات صنعت کاغذ بازدیدهایی از چهار استان مازندران، آذربایجان شرقی و اصفهان و خوزستان داشتیم. در پی این بازدیدها مدیران مربوطه مشکلات خود را مطرح کردند که قرار شد جلسه‌ای در کمیسیون برگزار شود.

این جلسه امروز با حضور سه وزیر صنعت، اقتصاد و آموزش و پرورش و مدیرانی از وزارت ارشاد تشکیل شد.

او ادامه داد: در این جلسه مدیران کارخانه‌های چهار استان به اختصار مشکلات و مسائل خود را مطرح کردند و وزرای مربوطه نیز به ارائه توضیحاتی پرداختند در نهایت مصوب شد که کارگروهی با عضویت نمایندگانی از چهار وزارتخانه و دو نماینده از کمیسیون فرهنگی تشکیل شود.

طاهری خاطر نشان کرد: تصمیم گیری در خصوص دو نماینده کمیسیون فرهنگی در جلسات آتی این ‌کمیسیون انجام خواهد شد. همچنین بنا بر این شد که آقایان صالحی از وزارت صنعت، محمدیان از وزارت آموزش و پرورش، پالیزی از وزارت اقتصاد و برازش از وزارت ارشاد جزو این کارگروه باشند و مشکلات صنعت کاغذ را بررسی کنند./ایسنا

او اضافه کرد: مسائلی از قبیل تعرفه واردات کاغذ و ارز مبادله‌ای از جمله مسائلی هستند که در این کارگروه مشترک بحث خواهد شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: