کد خبر: ۴۷۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۱ - ۱۷ تير ۱۳۹۴ - 08 July 2015
مدیر شعبه تهران بزرگ بیمه معلم اعلام کرد که این شعبه 25 درصد پرتفوی کل شرکت بیمه معلم را تامین می کند.
  بانکداری ایرانی – سرویس بانک و بیمه ؛ مدیر شعبه تهران بزرگ بیمه معلم اعلام کرد که این شعبه 25 درصد پرتفوی کل شرکت بیمه معلم را تامین می کند.

 آزاد حسنی با بیان این که یک سوم پرتفوی بیمه‌های درمان شرکت بیمه معلم در این شعبه صادر می‌شود،‌ گفت: در سه ماه نخست امسال 12 میلیارد تومان حق بیمه در این شعبه تولید و 7.5 میلیارد تومان خسارت پرداخت شده است.

به گفته او نسبت خسارت این شعبه حدود 62 درصد است که رقم معقول و متوسطی است.
وی در ادامه با بیان این که از ابتدای امسال 12 هزار و 500 فقره بیمه نامه در این شعبه صادر شده است، علت موفقیت این شعبه را حضور کارشناسان تخصصی هر رشته دانست.

حسنی همچنین با اشاره به این که فرهنگ‌سازی و تبلیغات می‌تواند تاثیر زیادی بر فروش بیمه‌نامه داشته باشد، گفت: تبلیغاتی که برای طرح 20 در سال گذشته انجام گرفت، باعث شد فروش این بیمه‌نامه به شکل قابل توجهی افزایش یابد.

وی با بیان این که در این شعبه 25 کارمند وجود دارد، ادامه داد: بیمه‌نامه‌های باربری و کشتی که در بسیاری از شعب فروخته نمی‌شوند، در شعبه ما فروش دارد.

به گفته او ترکیب پرتفوی این شعبه 40 درصد کم ریسک و 60 درصد پرریسک است و همین روند شعبه تهران بزرگ را به یکی از شعب ممتاز تبدیل کرده است.

مدیر شعبه تهران بزرگ بیمه معلم در ادامه با اشاره به این که بیشترین پرتفوی این شعبه در رشته درمان با 4 میلیارد تومان فروش در سه ماهه نخست امسال ایجاد شده است، گفت: بیمه‌نامه‌های اتوموبیل شامل شخص ثالث و بدنه و نیز بیمه‌نامه آتش سوزی نیز در شعبه ما پر فروش هستند.

به گفته آزاد حسنی مدیر شعبه تهران بزرگ بیمه معلم، اگر این شعبه به یک مجتمع بیمه‌ای مستقل تبدیل شود، می‌تواند کارایی بیشتری داشته باشد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: