کد خبر: ۲۱۲۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۸ - ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - 20 September 2023
اختصاصی بانکداری ایرانی ؛
شرکت بیمه سینا پروژه جشنواره خرده‌فروشی را کلید زده و در صدد است تا شرایط خود را بیش از گذشته به سمت کسب دستاوردهای بیشتری در سال جدید سوق دهد.

شرکت بیمه سینا پروژه جشنواره خرده‌فروشی را کلید زده و در صدد است تا شرایط خود را بیش از گذشته به سمت کسب دستاوردهای بیشتری در سال جدید سوق دهد.

به گزارش بانکداری ایرانی، در ماه های اخیر برای کسب موفقیت های بالاتر، خرده فروشی یکی از برنامه‌های مهم بیمه سینا در کنار فروش حقوق بود.برای دستیابی به فروش و اهداف بالاتر، بیمه سینا دارای امکانات مناسب است و می تواند به این مهم برسد. کارکنان متخصص، شبکه فروش حرفه‌ای و از همه مهمتر نمایندگان پرتوان و متخصص در این شرکت می توانند این اهداف شرکت محقق خواهد شد.

به گفته مرتضی حاجوی، مدیر امور شعب و نمایندگان که در ابتدای امسال مطرح شده، «در حال حاضر در شرکت بیمه سینا، بیش از 1000 نماینده جنرال و 100 نماینده عمر در شبکه فروش بیمه سینا فعالیت می‌کنند که از این تعداد، 59 درصد بانوان و 41 درصد را آقایان تشکیل می‌دهند. همچنین بیش از 57 درصد از شبکه فروش بیمه سینا بین 40 تا 50 سال و بیش از 14 درصد نیز کمتر از 30 سال سن دارند که این آمار نشان از پویایی شبکه فروش دارد.»

شایان ذکر است که بیمه سینا یک جشنواره فروش را در سطح کشوری برای شرکت خود و فروشندگان و نمایندگان خود در نظر گرفته که بر اساس این جشنواره، نمایندگانی که بتوانند تعداد بیمه‌نامه صادره، حق بیمه تولیدی و درصد حق بیمه وصولی در 4 رشته را به سطوح مشخص شده برسانند به عنوان برگزیده انتخاب خواهند شد.

گفتنی است که حاجوی پیش بینی کرده که شرکت بیمه سینا برای سال جدید، جذب 100 نماینده جنرال و 20 نماینده عمر را عملیاتی می کند که عمده هدف شرکت با این تجدید قوا، جذب نمایندگان فعال و با کیفیت و در نهایت، کیفی‌سازی شبکه فروش است.این اتفاقات نشان می دهد که تمرکز بیمه سینا بر خرده فروشی به مراتب بیشتر از سال گذشته بوده و تلاش می کند تا روند خوبی را در صعود فروش عملیاتی کند.

بر اساس این گزارش در ابتدای امسال بیمه سینا دارای 117 نفر کارمند رسمی و 216 کارکنان قراردادی است. نیروهای شرکت‌های خدماتی وابسته به بیمه فعال در این شرکت هم 335 نفر هستند.علاوه بر خرده فروش بیمه سینا در فروش حقوقی یا به اصطلاح عمده فروشی هم موفقیت هایی داشت.

بر اساس این گزارش، بیمه سینا در سال جاری توانست اعتماد مجموعه‌هایی همچون آستان قدس رضوی، کمیته امداد امام، گروه مپنا، صنعت آب و برق کشور، بانک کشاورزی، بانک سینا ،شرکت مادر تخصصی مهندسی آب و فاضلاب کشور و بسیاری دیگر از بیمه‌گذاران بزرگ را به خود جلب کند.بیمه سینا در حوزه سوپر مارکت مالی بانک سینا هم حضور پررنگی داشته و توانسته اقدامات جالب توجهی را انجام دهد.

در همین رابطه، در مرداد امسال مدیرعامل بانک سینا در تعامل با بیمه سینا گفته بود «تفاهم‌نامه خوبی با این شرکت برای پوشش اموال، کارکنان و آتش سوزی منعقد کرده‌ایم، ضمن این که در تفاهم‌نامه دیگری مقرر شده است که بیمه سینا در سوپرمارکت مالی این بانک به ارائه خدمات بیمه‌ای بپردازد. بدین ترتیب متقاضی اخذ تسهیلات می‌تواند خدمات بیمه ای خود را از بیمه سینا به عنوان شریک تجاری بانک دریافت کند. و هم اکنون کل پرتفوی بیمه ای این بانک نزد بیمه سینا است.»
افزون بر موارد فوق، بیمه سینا در ماه‌های توفیق های مناسبی داشت.

براساس جدیدترین گزارش بیمه مرکزی، ظرفیت مجاز نگهداری ریسک شرکت بیمه سینا به حدود ۳ برابر افزایش یافت. همچنین در پایان اسفند 1401 بیمه سینا توانست سه هزار میلیارد ریال سود خالص بسازد که این رویه در سال جاری حفظ شده و در خرداد 1402 این شرکت توانست 913 میلیارد ریال سود خالص بسازد. سود عملیاتی شرکت هم حدود 894 میلیارد ریال بود. این عملیات شرکت سبب جلب اعتماد زیادی شد. یکی دیگر از نکات مهم در شرکت بیمه سینا رشد 15 درصد دارایی های شرکت نسبت به پایان اسنفد 1401 است که در خرداد 1402 به مبلغ 54 هزار ریال رسید.

لیلا فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: