کد خبر: ۲۱۲۰۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۴ - ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - 05 August 2023
حضور بیمه تعاون در نمایشگاه ساختمان؛
در نیمه دوم مرداد 1402 نمایشگاه ساختمان برگزار می‌شود. میزبانان این نمایشگاه فقط فعالان صنعت ساختمان نیستند، بلکه یک میزبان مهم دیگری هم دارد که تمام قد پشت تمام ریسک های صنعت ساختمان ایستاده‌است.

در نیمه دوم مرداد 1402 نمایشگاه ساختمان برگزار می‌شود. میزبانان این نمایشگاه فقط فعالان صنعت ساختمان نیستند، بلکه یک میزبان مهم دیگری هم دارد که تمام قد پشت تمام ریسک های صنعت ساختمان ایستاده‌است. صنعت بیمه با حضور خود در صنعت نشان داده که همراه همیشگی صنعت ساختمان چه در بخش تولیدکننده و چه در بخش مصرف‌کننده است.

به گزارش بانکداری ایرانی ؛ یکی از شرکت های حاضر در نمایشگاه ساختمان امسال، شرکت بیمه تعاون است.

بر اساس این گزارش ، بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران از ۱۲ تا ۱۵ مردادماه و از ساعت ۸ صبح الی ۱۶ عصر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران و با هدف ایجاد سیاست های اقتصادی در صنعت ساخت و ساز، تامین نیازمندی های مخاطبان و مشتریان، تامین درخواست های شارکت کنندگان، تلاش برای رونق بخشی به صنعت ساختمان و خارج کردن آن از رکود فعلی، معرفی‌ آخرین دستاوردها و تکنولوژی ها در صنعت ساختمان و صنایع وابسته به آن، ایجاد فرصت های شغلی مناسب برای علاقه مندان و فعالان در این زمینه، ایجاد فرصت های تعاملی داخلی و خارجی و همچنین بوجود آوردن فضای رقابتی مطلوب، استفاده از تبلیغات هدفمند به جهت جذب فرصت های شغلی مناسب و برنامه ریزی برای استفاده حداکثری از نمایشگاه برگزار خواهد شد. بیمه تعاون در غرفه ۴۱۰۲ سالن ۴۱ حضور دارد.

اما سوال اساسی این است که چرا شرکت های مثل بیمه تعاون در این نمایشگاه حضور دارد؟برای پاسخ به این سوال باید به وضعیت فروش بیمه تعاون توجه کرد.

بیمه تعاون در در سال 1400 مبلغ 500 میلیارد ریال حق بیمه آتش‌سوزی تولید کرد که این رقم در سال 1401 به یک هزار میلیارد ریال رسید.این شرکت پیش بینی کرده که امسال حدود یک هزار و 400 میلیارد ریال حق بیمه اتش سوزی تولید کند.


در حقیقت، باید گفت که شرکت بیمه تعاون با توجه به اهمیت و ضرورت صنعت ساختمان و اینکه بیمه نامه های زیادی با این حوزه مرتبط هستند، سرمایه‌گذاری‌های خوبی در بخش‌های منابع انسانی، نرم‌افزاری و سخت‌افزاری این حوزه انجام داده‌است.


بیمه مسئولیت، بیمه مهندسی و حوادث شرکت در سال 1400 حدود نزدیک به یک هزار میلیارد ریال بود در سال 1401 به حدود دو هزار میلیارد ریال رسید. و در امسال هم پیش بینی می شود که حدود سه هزار میلیارد ریال حق بیمه صادر شود.
در حقیقت حدود 5هزار میلیارد ریال حق بیمه شرکت بیمه تعاون حول ساختمان و موضوعات ساختمانی است. که حدود 10 تا 15 درصد کل حق بیمه تولیدی شرکت را به خود اختصاص می دهد.


بیمه تعاون در صنعت ساختمان حضور بلندمدتی دارد. و تجربیات زیادی کسب کرده است.در همین رابطه مدیر عامل بیمه تعاون سال گذشته گفته بود :«بیمه تعاون برای تمام ریسک ها درحوزه صنعت ساختمان بیمه نامه ای با کیفیت طراحی کرده است که باقیمت مناسب و خدمات عالی هم در زمان صدور و هم در زمان پرداخت خسارت به بیمه گذاران این صنعت ارائه می کند. بیمه تعاون برای تمام ریسک ها درحوزه صنعت ساختمان بیمه نامه ای با کیفیت طراحی کرده است که باقیمت مناسب و خدمات عالی هم در زمان صدور و هم در زمان پرداخت خسارت به بیمه گذاران این صنعت ارائه می کند.»


همچنین چندی پیش معاونت فنی بیمه تعاون گفته بود: « بیمه تعاون در مدیریت بیمه نامه های مهندسی و مسئولیت شرکت از چندین مهندس متخصص و کار آزموده در این حوزه بهره مند شده و بدین ترتیب بیمه نامه هایی مرتبط با صنعت ساختمان را با پوشش های کامل و با حق بیمه نامه های منطقی و کاملا فنی در اختیار بیمه گذاران قرار می دهد.»


بنابراین حضور شرکتی مانند بیمه تعاون در نمایشگاه صنعت ساختمان، حضوری است که پر از تجربه و توانایی های خاص است.

لیلا فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: