کد خبر: ۱۹۹۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۲ - ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - 09 December 2021
کمیته امداد امام خمینی (ره) فارغ از نگاه حرفه‌ای، اقتصادی و بیمه‌گری، یگ نگاه معنوی و ارزشی است، چراکه این نهاد، یکی از نهادهای انقلاب و خدمتگزار کشور است که در خط مقدم حمایت از محرومان و مستضعفان قرار دارد و مسئولیت اجتماعی ما نیز ایجاب می‌کند که تمام قد در خدمت این نهاد باشیم.

مدیران ارشد کمیته امداد امام خمینی (ره) در دیدار با مدیرعامل بیمه سرمد از خدمات این شرکت ابراز رضایت کردند.

به گزارش بانکداری ایرانی، یعقوب رشنوادی، مدیرعامل این شرکت، روز گذشته با حضور در کمیته امداد امام خمینی (ره) با مجید باجلان معاون اداری و مالی و نویدرضا خدیوی مدیرکل امور اداری و رفاه کارکنان این نهاد، دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار با تاکید بر ارائه خدمات بهینه و مناسب به کارکنان کمیته امداد گفت: ارائه خدمات ما باید به نحوی باشد که در خور شان خانواده بزرگ کمیته امداد امام خمینی (ره) و کارکنان خدوم آن باشد.

مدیرعامل بیمه سرمد افزود: نگاه ما به کمیته امداد امام خمینی (ره) فارغ از نگاه حرفه‌ای، اقتصادی و بیمه‌گری، یگ نگاه معنوی و ارزشی است، چراکه این نهاد، یکی از نهادهای انقلاب و خدمتگزار کشور است که در خط مقدم حمایت از محرومان و مستضعفان قرار دارد و مسئولیت اجتماعی ما نیز ایجاب می‌کند که تمام قد در خدمت این نهاد باشیم.

مدیران ارشد کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز در این دیدار، با اعلام رضایت از خدمات بیمه سرمد به کارکنان این نهاد، ابزار امیدواری کردند همکاری دو مجموعه ادامه یابد.

رشنوادی پس از این دیدار، از باجه تخصصی بیمه سرمد نیز بازدید کرد و از نزدیک در جریان نحوه ارائه خدمات ارائه شده به کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار گرفت و برای بهبود امور دستوراتی را صادر کرد.

نگار کریمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: