کد خبر: ۱۸۴۷۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۷ - ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - 27 September 2020
کارت هدیه مجازی قابلیت های ویژه ای دارد از جمله برای تهیه آن نیازی به مراجعه به بانک و حتی خودپردازهای بانکی نیست  همچنین امکان خرید و انتقال کارت به صورت مجازی، خرید در درگاه‌های مجازی و شبکه خرید اینترنتی نیز از دیگر مزایای کارت هدیه مجازی است. 

کارت هدیه مجازی محصولی جذاب در دوران کرونا بانکداری ایرانی - لیلا فریادرس ، با شیوع بیماری کرونا و ایجاد محدودیت های ارتباطی در زندگی روزمره و لزوم رعایت دستورات العمل های بهداشتی ضرورت استفاده از ابزار های الکترونیک بیش از پیش برای همگان نمایان شده است یکی از این ابراز ها که به نوعی همه افراد جامعه به آن در گیر هستند بانکداری الکترونیک است. خدمات بانکی یکی از فراگیر ترین فعالیت روزمره افراد جامعه است و بخش مهمی از هر نوع کسب و کار با این خدمات بانکی پیوند خورده است.

یکی از خدمات بانکی و کار راه‌انداز کارت هدیه  است که در سال‌های اخیر مورد استقبال قرار گرفته و گسترش قابل توجهی پیدا کرده است . شاید مهم‌ترین مزیتش این باشد که هم فرد هدیه دهنده را از نگرانی برای خرید هدیه مناسب نجات می‌دهد و هم به شخصی که قرار است هدیه را دریافت کند، قدرت انتخاب بیشتری می‌دهد.

بانک‌های مختلف این خدمت را ارائه کرده و بعضاً از طریق ماشین‌های بانکی که برای این کار در نظر گرفته شده، به فرد قدرت انتخاب طرح و نوشته روی کارت را نیز می‌دهند.از جمله این بانک ها بانک ایران زمین است این بانک که در ارایه خدمات بانکی به صورت الکترونیک پیشگام است و این موضوع در اولویت برنامه های این بانک است. به همین منظور این بانک ایران زمین برای  تحقق توسعه خدمات بانکداری دیجیتال و از آن مهم‌تر، با هدف ارائه خدمات غیر حضوری و مقابله با شیوع بیشتر ویروس کرونا، کارت هدیه مجازی طراحی و عرضه کرده است.

این محصول بانک ایران زمین قابلیت های ویژه ای دارد از جمله برای تهیه آن نیازی به مراجعه به بانک و حتی خودپردازهای بانکی نیست  همچنین امکان خرید و انتقال کارت به صورت مجازی، خرید در درگاه‌های مجازی و شبکه خرید اینترنتی نیز از دیگر مزایای کارت هدیه مجازی ایران‌زمین است. 

روش تهیه این محصول بدین صورت است که بعد از نصب اپلیکیشن همرا ه بانک ایران زمین ، امکان تهیه این کارت و اهدایش  فراهم است. به این شکل که پس از نصب این اپلیکیشن ، روی گزینه «کارت هدیه مجازی ایران زمین» در بخش «باجه دیجیتال» کلیک کرده و مبلغ آن را مشخص کرده و با استفاده از رمز دوم پویا مبلغ موردنظر را پرداخت و سپس کارت هدیه را می توانید برای شخص مورد نظر منتقل کرد.

بانک ایران زمین امکان شارژ کارت هدیه را برای کارت‌های خود فراهم کرده است. یعنی غیراز انتخاب طرح و مبلغ و متن روی کارت، دست سفارش‌دهنده در افزایش مبلغ هدیه ( شارژ کارت هدیه) باز است و می‌تواند در موقعیت‌های مختلف یا به دلایل دیگر،  مبلغ کارت افزایش داد.

این امکان جذاب برای کارت هدیه مجازی هم فعال است و می‌توان در راستای ارائه خدمات نوین و پیاده‌سازی بانکداری دیجیتال، علاوه بر سفارش آنلاین کارت هدیه حقیقی به شکل ۲۴ ساعته، کارت هدیه مجازی را هم شارژ کرد.

 

 

 

 

لیلا فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: