کد خبر: ۱۸۱۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۷ - ۲۳ تير ۱۳۹۹ - 13 July 2020
عضو کمیسیون احداث و خدمات فنی و مهندسی اتاق تهران سامانه‌های کسب و کاری مانند سککوک را راهی برای جلوگیری از تعمیق رکود در بخش‌های تولیدی و خدماتی عنوان کرد.
عضو کمیسیون احداث و خدمات فنی و مهندسی اتاق تهران سامانه‌های کسب و کاری مانند سککوک را راهی برای جلوگیری از تعمیق رکود در بخش‌های تولیدی و خدماتی عنوان کرد.

محمد امیرزاده با بیان اینکه سامانه‌هاي كسب و كار نقش بسزايي در رونق اقتصادي دارند، گفت: وظیفه حمایت از سرمایه‌های اجتماعی هر کشوری بر عهده متولیان اقتصادی آن است و در این بین کارآفرین‌ها به عنوان یکی از بهترین سرمایه‌های اقتصادی شامل این نگاه ویژه حمایتی هستند. 

وی با تاکید بر اینکه يكي از سرمايه‌هاي اقتصادي همين سامانه‌ها هستند كه در شرايط فعلي بايد به آن توجه ويژه داشت، اظهار داشت: سامانه‌های کسب و کار سرمایه اقتصادی کشور هستند و همه نهادها باید از این سامانه‌ها حمایت کنند.

اين مقام مسئول با تاكيد بر اينكه بايد به سامانه‌هاي كسب و كار نوپا همانند سككوك اهميت داد تا رونق بگيرند و باعث اشتغال‌زايي شوند، افزود: يكي از مزاياي سامانه‌هاي كسب و كار ايجاد اشتغال است كه از اين جهت باعث كسب درآمد مي‌شوند.

امیرزاده بيان كرد: در شرایط فعلی نباید فرصت را ازدست بدهیم زیرا با از دست دادن کسب و کارها جایگزینی برای آنها وجود نخواهد داشت. افزود: همه متولیان اعم از بانک‌ها و نهادهای اجتماعی باید در کنار در قالب یک نرمش اقتصادی با خلق یک همکاری سازنده‌ حمایتی منطقی را از این مجموعه‌ها داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: این سامانه‌ها در صورتی که مورد حمایت قرار بگیرند می‌توانند کمک موثری به تامین مالی در بخش‌های تولیدی و خدماتی داشته باشند، چرا که بحث تامین نقدینگی در گردش از اساسی‌ترین نیاز‌های اینگونه کسب و کارها است و همین امر می‌تواند در راستای مقابله با رکود اقتصادی در بخش‌های مختلف موثر باشد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: