کد خبر: ۱۶۸۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۹ - ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - 27 November 2019
نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۱9، ایستگاه پایانی اکران عمومی عصاهای خودایستا به عنوان نماد تبلیغاتی بیمه سرمد در سراسر کشور بود.
نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۱9، ایستگاه پایانی اکران عمومی عصاهای خودایستا به عنوان نماد تبلیغاتی بیمه سرمد در سراسر کشور بود.

به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، در ادامه نمایش نماد تبلیغاتی این شرکت در شهرهای مختلف کشور همچون مشهد، تبریز، رشت، اصفهان، یزد و شیراز، جزیره کیش آخرین میزبان اکران عمومی عصاهای خودایستا در کشور بود.

این نماد تبلیغاتی که سال گذشته به صورت انحصاری توسط بیمه سرمد ایده پردازی و ساخته شده بود، در غرفه این شرکت در نمایشگاه کیش اینوکس مورد توجه سایر شرکت های بیمه و بازدیدکنندگان قرار گرفت.

همچنین غرفه بیمه سرمد در این نمایشگاه، میزبان رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و مدیرعامل منطقه آزاد کیش نیز بود که رئیس هیات مدیره و مدیرعامل این شرکت نیز در این بازدیدها حضور داشتند.

دکتر سلیمانی امیری رئیس کل بیمه مرکزی ضمن ابراز رضایت از نحوه برگزاری نمایشگاه کیش اینوکس، گردهمائی شرکت های بورسی، بانک ها و بیمه ها را مثبت ارزیابی کرد و عملکرد این شرکت را در معرفی محصولات، خدمات و دستاوردهای خود قابل توجه دانست.

دکتر مظفری مدیرعامل منطقه آزاد کیش نیز در بازدید از غرفه این شرکت، ضمن ابراز خرسندی از حضور فعال بیمه سرمد در نمایشگاه کیش اینوکس، از استقبال بازدیدکنندگان به عنوان نقطه قوت این نمایشگاه یاد کرد.
دکتر مجتبی کاتب رئیس هیات مدیره بیمه سرمد نیز در بازدید از غرفه این شرکت، سطح خدمات و محصولات ارائه شده این شرکت در مقایسه با سایر شرکت ها را مطلوب ارزیابی کرد. وی گفت: وب اپلیکیشن بیمه سرمد نوآوری جدیدی است که به تازگی رونمایی شده و در آینده ای نزدیک نسبت به توسعه آن اقدام خواهد شد.
همچنین مهندس مهدی مهدوی مدیرعامل این شرکت نیز در حاشیه برگزاری این مراسم، بیمه سرمد را شرکتی جوان و پویا توصیف کرد که در مدت فعالیت کوتاه خود توانسته با کسب دستاوردهای قابل توجه، جایگاه خود را در صنعت بیمه کشور تثبیت نماید.

وی ابراز امیدواری کرد: روند رشد و سودآوری بیمه سرمد تا پایان سال جاری بیش از پیش ادامه یابد.
بر اساس این گزارش، بیمه سرمد در پنجمین نمایشگاه بین المللی کیش اینوکس که با حضور جمعی از مقامات ارشد اقتصادی کشور، سی ام مهر تا سوم آبان ماه سال جاری در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی جزیره کیش برگزار شد، با برپایی غرفه اختصاصی و حضور کارشناسان مجرب و متخصص، به ارائه خدمات و عرضه انواع بیمه نامه پرداخت.

در این نمایشگاه ۳۶۰ شرکت داخلی و خارجی، آخرین دستاوردهای خود را در زمینه‌های اقتصادی، بورس، بانک، بیمه، خصوصی سازی، سرمایه گذاری و مالی به معرض نمایش گذاشته بودند.

این گردهمایی بین المللی با هدف تحقق رونق و اشتغال در مناطق آزاد اقتصادی تجاری ایران، جذب سرمایه گذاران خارجی و ایرانیان خارج از کشور، توسعه به منظور انتقال دانش و تکنولوژی های روز جهان و معرفی فرصت های طلایی سرمایه گذاری پروژه های اولویت دار کشور در حوزه مناطق آزاد تجاری و اقتصادی، بانک و بیمه و بازار سرمایه برگزار شد.

گفتنی است بیمه سرمد از سال گذشته به منظور گسترش فعالیت های بیمه ای و ارائه خدمات به کیش وندان عزیز، شعبه کیش را راه اندازی کرده و به منظور توسعه فعالیت خود در مناطق آزاد، نسبت به افتتاح شعبه در الوند نیز اقدام نموده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: