کد خبر: ۱۶۶۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۸ - ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - 29 September 2019
بانکداری ایرانی ـ بانک ملت با انتشار نامه ای از مدیرعامل این بانک درباره پرونده ادعای خسارت ۱.۶ میلیارد دلاری از خزانه داری انگلیس، شفاف سازی کرد.
بانکداری ایرانی ـ بانک ملت با انتشار نامه ای از مدیرعامل این بانک درباره پرونده ادعای خسارت ۱.۶ میلیارد دلاری از خزانه داری انگلیس، شفاف سازی کرد . 
 
در این خصوص محمد بیگدلی مدیرعامل بانک ملت نامه ای به سازمان بورس و اوراق بهادار درباره پرونده ادعای خسارت این بانک از خزانه داری انگلستان نوشت و در آن توضیح داد که شرایط توافق نامه بانک ملت با خزانه داری انگلیس ایجاب می کند برخی اطلاعات این پرونده افشا نشود. پس اخبار مندرج در رسانه ها و فضای مجازی در خصوص مبلغ خسارت ۱.۶ میلیارد دلاری به هیچ وجه مورد تایید این بانک نیست و با مبلغ مورد تفاهم اختلاف فاحشی دارد.
 
بیگدلی در این نامه تاکید کرده است که عدم افشای موضوع توسط بانک ملت تا حال حاضر با مجوز نهادهای نظارتی و با هدف احتراز از تشدید فضای رسانه‌ای و احتمال خدشه به اصل محرمانگی موضوع بوده است.مبلغ مذکور نیز به رغم انقضای موعد مقرر تاکنون به حیطه وصول درنیامده و اقدامات لازم برای پیگیری وصول آن در دستور کار است.
 
 
 
 
معصومه فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: